You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yalnızlık

in #tr6 years ago (edited)

Benzer düşünceler ile çok savaştım. Hatta @punky'nin epey yardımı da oldu. Kendi tecrübelerime dayanarak sana en iyi gelecek şeyin şu olduğuna inanıyorum;

İnsanlar için çabalıyorsun. (Hatta benim üzerimde de epey yardımın var.) Sana nankörlük de edecekler, komplekse de girecekler asla tatmin olmayacaklar vs vs. Kaç insanı bu yolla kaybediyorsan o insanları kazandığın insanlar için bir bedel olarak gör. Yani x kişisini kazanmanın bedeli: y ve z kişileri için de boş yere çabalamaktır. O nedenle kendi hayatımda y ve z kişilerine asla üzülmedim.

Sort:  

Aynen katılıyorum @doctorbishop, kayıpları birer tecrübe, birer ders olarak görmelisin sevgili @damla. Ve unutma ki iyiler asla kaybetmezler, ama bazen ödülleri daha kıymetli ve sonsuz olsun diye gecikerek verilir. Sevgiler, Selamlar.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64761.00
ETH 3425.94
USDT 1.00
SBD 2.55