You are viewing a single comment's thread from:

RE: TARİHTE DÜN...

in #tr6 years ago

Sana edinilmiş algı karmaşası teşhisi koyuyorum. Düşünen insanlarda bazen olur. Zamanı düz bir çizgi olarak düşünmemek de zordur. İki ucu birleştirirsen tarihte bugüne ulaşman yakındır :)

Sort:  

Tarihte an'dayım, geldim de öteye geçemiyorum, reçetesi nedir efendim düşünmemek mi yoksa? :)

Düşünmemek lokman hekimin reçetesi. Sihirli bir formül. Her şeye iyi gelir. Tabi becerebilirsen :)

Düşündüm de olmadı :)

Bunun adı 'Sekte-i Us' sendromu' doctor. :)
Tıp literatüründe yoktur. Bu hastalığa düşenler 'Deliliğe Övgü'ler yağdırır. Benden bulaştı @avina'ya. Ne güzel bulaştırmışım değil mi, aferin bana.

Ben de tıp bilen doktorlardan değilim zaten 😂 fakat bu denli bulaştırma ciddi bir enerji gerektirir. Buralarda çok durursan deliliğe övgüler yağdırabilirim yani :) hocam şu an sıkışık durumdayım biraz. Yatmadan okuyacağım. Aklımdaydı unutmuşum açıkçası

Sevgilerimle efendim. Onlardan çok var. Okursun. :)

Bulaştırıyor hocam, vasiyet olarak beynimi sevmediğim birine mi bıraksam acaba bana çok çektiriyor :)

Benim beyin taşınalı 8 yıl oldu hemen hemen. O gün bu gündür görüşmüyoruz. Vedalaşmadan gitti namızssız. Aldı çantasını beline, yaallah! İyi dedim, seni arayıp soran ne olsun. :)

Bende bavulunu hazırlayıp kapıya koyayım o halde:)

Gönder gitsin hocam. Biraz sensiz kalınca aklı başına gelir. Benimkinin aklı başına geldi de gitti gerçi ama... Seninki farklı olabilir.

Aklı başına gelince gitmesi ne vefasızlık ya :)

Artık bu noktada küfür etmekten başka bir şey yapmak istemiyorum. :))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55049.50
ETH 2307.72
USDT 1.00
SBD 2.30