You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ben Asena

in #tr6 years ago

Para kazanma kaygın olmadığını görüyorum. Yazdıkların çok daha farklı ve oy muhabneti geçti daha önce aramızda. Umurunda olmadığını biliyorum. Görüşlerinin tamamına da katılmıyorum. Fakat kaliteli ve birşey anlatma kaygısı güden içerikler hazırlıyorsun. Adının asena olup olmaması benim umurumda değil :)

Sort:  

Muhabbetimiz güzel değil mi Doktor?
Birbirimizi anlıyoruz değil mi?
Aynı fikirde olmadığımız halde okuyoruz...
Yazdıklarımın bir kısmını okudunuz, bunları bana yazdıranın ne olduğunu da anladığınıza inanıyorum, o yüzden bunları yazdınız, teşekkür ediyorum.
Yazdıklarınızı beğenip paylaşan büyükleriniz var diye o kişinin sahte hesabı olmuyorsunuz sonuç olarak..
Ben buna itibar cellatlığı diyorum, geçmişte başka mecralarda çok gözlemlediğimiz bir olgu, insanların şeref haysiyetlerini ayaklar altına almaya üzerinde tepinmeye meraklı gruplar, onların zavallı piyonları..
Biz inadına bir aradayız, sevgiye, ortak çabaya inanıyoruz.
Sevgi ve selamlarımla

Ben bir grup ya da o grubun piyonları diye nitelendirmem. Böyle bir bilgim yok. Fakat yazılarındaki kaygıyı görüyorum. Benim için isminin bir önemi yok. İsmin sana bir şey kazandırdığına da inanmıyorum. Benim için eylemlerden çok niyet önemlidir. İnsanlara olumlu yaklaşabilmek önemlidir. Hesabın arkasında ilk günden bu yana aynı niyeti görüyorum. Benim için dürüstlük burada :)

İşte yine Doktor farkı :)
Farklılıklarımızla aynı temel üzerinde sapasağlam durabilmek meselesi, niyeti anlayabilecek iyi niyette olabilmek...
Piyonlar konusu buraya özel değil, bir çağrışım sonucu genel bir değerlendirme, çok genel...
Her platforma bir doktor gerek, ama bizim Doktor'dan gerek :)

Selamlarımla

Teşekkür ediyorum güzel düşünceleriniz için :)

Asıl ben teşekkür ediyorum , güzel paylaşımlarda görüşmek üzere diyorum.
Sevgilerimle💐

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60745.98
ETH 2342.23
USDT 1.00
SBD 2.52