Rahatsız edici bir paylaşım

in #tr6 years ago

Nasıl çocuklar yetiştirdiniz lan siz? Hiç mi sarılmadınız amk! Ne aptal ne embesil ne duyarsız bir toplumun içinde yaşıyoruz!

Kaç tane daha böyle olayla karşılaşacağız?

Kaç kadın kaç hayvan şiddet görecek daha?

Daha kaç tane kendini iyi hissettiği tek yönü fiziksel üstünlüğü olan beyin yoksunu yetiştireceksiniz?

Yetiştirdiğiniz kaç insanın bir kadının bacağını gördü diye devreleri karışacak?

Kaç hayvan eğlence amacıyla ölecek??

"Kalitenizi hatta varlığınızı sikeyim"


Kaynak

Dün haberlere bakmamıştım. @gokhan83kurt'un yazısıyla fark ettim. Ardından haberleri açtım ve okurken dehşete kapıldım. Elimi sıktım boğazım düğümlendi. İki kere yorum yazmak için tıkladım. Küfürsüz yapamıyordum kapattım. Sabah yine benzer bir paylaşım okudum. Haberleri tekrar açtım. Sanırım sövmek için en uygun yer burası. Fakat yine doğru insanlara okutamayacağım. Zaten bunu okuması gereken o doğru insanların herhangi bir şey okuduğunu sanmıyorum.

Sort:  

Bazı insanlar anasına babasına hayır duası aldırır kimisi sövdürür. Bu köpeğe bunu yapana saçımın ucundan ayak serçe parmağıma kadar hissederek sövüyorum.

Nasıl bir sınırları olmaz anlayamıyorum ya

Etten kemikten olan herkes insan değil maalesef böylelerinin kafasına sıkıp bırakacaksın bi yerde günümüz hukuk sistemi bu konuda yetersiz tüm dünyada bu sorun var. Hatta bunu eleştirmek için şehrin azizleri diye bi film vardı. Aynı o filmdeki gibi insanlar lazım tüm dünyaya.

Günümüz hukuk sistemi yetersiz evet. En azından birçok ülkede. Fakat öldürmek de başka bir canilik bence. Bunları böyle yetiştiren zihniyete kızmak lazım. Çocuklarımız saf masum doğuyor. Onları böyle nefretle yetiştiren zihniyetin ölmesi lazım.

Dünya tarihi kaba kuvvet ile yazıldı. Kaba kuvvet bilinenin aksine birçok şeyi halleder bence.

Kökünden halledemez. Kaba kuvvetle yazılmış dünya tarihi binlerce yılda bak ne kadar ilerleyebildi. kaç bin yıldır savaşıyoruz? Hangisini çözebildik? Kaba kuvvetle ancak korkutarak yapmazsın. Bir açık bir fırsat bulduğunda yine aynı şeyler yaşanır. Fakat sevgi ile yetiştirilmiş bir nesil açık kollamaz. Ben yasalar beni engellese de engellemese de hatta teşvik verse de bir havyana zarar vermem.

Bazen ağız dolusu küfür etmek gerekir dakikalarca. Bu da onlardan birisiydi.
Bayram ziyaretine gelen misafirler olmasına rağmen kendimi tutmaya hiç çalışmadım.
Çünkü ben de köpek beslemiş bir insanım.
(Ki, vicdanlı olmak için köpek beslemeye gerek yok, insan olmak yeterli.)

O kadar ağır küfürler etmişim ki, büyüklerimiz uyardılar tamam oğlum yeter gibisinden.
Neyse.
Bu babası belli olmayan it sürüsüne umarım en ağır ceza verilir...

Bir değil iki değil kaptan. Çocuk nasıl yetiştirilir nasıl iyi bir insan olması sağlanır bunu öğretmek gerek. Sövmek dışında ne yapıyoruz ne yapabiliriz düşünüyorum fakat olmuyor. Bu zihniyette insanlara ulaşamıyorsun.

Çünkü umursamazlık var.
Aman canım banane sanki benim köpeğime mi yapıldı diyorlar. Yeminle.
Bir diğer kısımda diyor ki, aman canım bana ne sanki insana mı yapıldı.
İnsana yapıldıktan sonra da diyorlar ki sanki benim çocuğuma mı yapıldı.
En son kendi çocuklarına yapılacak bu. İşte o zaman adalet diye zırlayacaklar meydanlarda.

Duygularıma tercüman oldu bu yazı😔

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60771.43
ETH 3271.80
USDT 1.00
SBD 2.44