Parazit Kovalayan Parazitler

in #tr6 years ago (edited)
Cağnım İstanbul'a döndükten sonra evimde haşere sorunu yaşadım. Çok sevgili ev arkadaşım pencereyi açık bırakmış ve odama bir kedi yerleşmiş. Durumu ben gelmeden saatler önce fark eden ev arkadaşım, kediyi tekrar bahçeye davet etmiş fakat odam halihazırda pireler için yeni habitat haline gelmiş.

Pire fotoğrafı koyacaktım ama su defteri kızar diye bunu koyuyorum:)

Odama şort ile girdiğim an pirelerin epey ilgisi ile karşılaştım. Sağ olsunlar sarıldıklarını hissediyordum. Ardından ilaçlama firmasını aradım. Kısa süre sonra gelip ilaçladılar. İki gün sonra eve girdim yine aynı sorun...

Sayısı neredeyse ilk günkü gibiydi. İlaçlama firmasını aradım ve ilaç on gün boyunca etkili dediler. Hiç azalmamış dedim. Bir daha gelelim dediler. Yine para istediler. Duruma çok kızdım fakat kabul ettim. Çünkü yumurta olabilir vs diye gevelediler. Tekrar olursa garanti kapsamında dediler. İlaçlama işini yapmak için gelen kişi ise "abi iki günde yumurta mı olur yav" dedi.

Tekrar iki gün eve girmedim. Sonra gittim ve yine aynı sorun. Odama girdiğim gibi beni kemiren küçük canlılar... Bu kez kullandıkları ilaca on gün süre verelim dedik. On gün verdik sonuç yine aynı. Tekrar aradım.

Şimdi çok doluyuz. Salı gününe randevu verebilirim.

  • Hocam bugün daha perşembe ve ben uzun zamandır evime giremiyorum.

Yapabileceğimiz bir şey yok.

Ödeme yaptığım zamanlarda aynı gün geliyorlardı. Yine tamam dedim. Dün arayıp bugün kaçta geleceklerini bildirmek için haber vermeleri gerekiyordu. Bugün aradım ve saati bildirmediniz dedim. Bugün gelemeyiz dediler. Çünkü Mecidiyeköy'e bakan ekip çok doluymuş. Telefonu kapattım ve arkadaşımın telefonunu aldım. Tekrar aradım. Adımın Ömer olduğunu ve Mecidiyeköy'de haşere problemi yaşadığımı söyledim. Birkaç soru ve harika hizmetlerini dinledikten sonra "*ne zaman gelebilirsiniz?" diye sordum. Bana bugün 18.30'da gelebiliriz dediler.

  • Ömer'e randevu veriyorsunuz da ben neden alamıyorum.

Anlamadım Ömer Bey?

  • Ben Ömer değilim. Doctor Bishop. Müşterinizdim. Bugün bana çok dolu olduğunuz söylemiştiniz.

Efendim ben sizi yetkili birine aktarayım.

Yetkili biri;

Doktor bey siz neyin peşindesiniz?

  • Evime girmenin? Para vermiyorum diye kaçıyorsunuz. Keza iki kez para vermeyi denedim ve yaklaşık yirmi gündür evime giremiyorum.

Doktor bey çevremde insanlar var.

Sanıyorum burada bana küfür etmemekle övündü emin değilim. Ardından da,birini yollayayım. Ben takip edeceğim. Adım da "Habib!" şeklinde atarlı bir konuşma yaptı. Ben de kapattım. Sonra biraz küfür ettim.

Anlayacağınız sevgili dostlar bir sürü para verdiğim insanlar sorunumu çözmeme yardımcı olmadı. Sadece yirmi gün boyunca sağda solda kalıp çözümümü ertelememi sağladılar. Garanti kapsamına giren insanlardan hoşlanmıyorlar. Para vermeye hazır bir Ömer taklidi yaparsanız sevgileri kabarıyor. Bu ticari kaygı olamaz. Bu aşırı yanlış. İşini beceremiyor, yalan söylüyor bir de üzerine kızıyorlar. Siz de parazitlere karşı savaşta bu parazitleri kullanmak isterseniz irtibat için : 0212 540 81 28

Son olarak başkalarına kızıp dünyalar tatlısı bir insana patladım. Kendilerinden özür diliyorum :)

doc-son.png

Sort:  

Size Geçmiş olsun hocam, parazitler de Gitmiş olsun😉.

Posted using Partiko Android

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by doctorbishop from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

You got a 7.70% upvote from @upmewhale courtesy of @doctorbishop!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

Geçmiş olsun. Bu şekilde davranan firmalar o kadar fazlalaştı ki artık işini düzgün yapanların sayısını bir elimizin parmaklarıyla gösterebilir hâle geldik. Çok üzücü ve aynı zamanda sinir bozucu bir olay.

Teşekkür ediyorum. Aşırı sinir bozucu hem de

haha iyi ki pire fotosu koymamışsın, hiç gerek yok öyle atraksiyonlara:))
bir de bu yazıyı okurken kaşınan tek ben değilimdir dimi🙅‍♀️

bu arada çok geçmiş olsun bu parazitlerden her yerde her meslekte var maalesef:/
ee şimdi kurtulabildin mi durum hâlâ aynı mı

Yahu senin için anlatmadım da o canlılarla yaşadıklarımı. Yine kaşınmışsın :(

Dün başka bir firma çağırmış ev arkadaşım. Bu akşam gideceğiz eve. Temizliğe katılmak isteyen buyursun :)

Hocam çok geçmiş olsun. :(
Esnaflık böyle çürük elmalar yüzünden birgün bitecek. O kadar çok yalan söylüyorlar ki acaba burada yalan mı söylüyor diye şüphe edeceğimiz yerde acaba doğru mu söylüyor diye düşünüyoruz. Size herkese ettiğim bir duayı edeyim; Rabbim doğru insanlarla karşılaştırsın.

Teşekkür ediyorum hocam. Yalanın sayısından ziyade rahatlığı can sıkıyor. Hiç mi düşünmüyorlar neye sebebiyet verdiklerini? Anlamakta güçlük çekiyorum açıkçası.

Farklı konularda benzer deneyimler yaşadıktan sonra, ben artık bu gibi yerlerle konusurken kaydederek konusuyorum.

Sen gibi başka numaradan arayıp , pişkinliklerine çıldırdığım çok oldu. Sahtekarlık değil sahtekara sahtekar oldugunu söylemek ayıp karşılanıyor bu memlekette malesef. 😾 sabah sabah sinirlerim hopladı.

İyi yapıyorsun aslında. Gerçekten dava falan etmek lazım.

Ben de irtibat numarasını özellikle bıraktım sana. Hızını alamazsan arayıp söversin diye :)

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @doctorbishop.

baya talihsizlik olmuş. geçmiş olsun. bu firmayı siz de gerekli yerlere şikayet etmelisiniz . Başkalarını da kandıramasınlar diye.

Bir şey çıkacağını düşünmüyorum açıkçası. Çünkü telefon ile verilen sözlere dayalı bir işti. Kolaylıkla zaman konusunda kayıtlarıyla da oynayabilirler. Tabi kayıt açtılarsa.

Teşekkür ediyorum

Pire kelimesini duyunca bile kaşınan biri olarak şu anda her tarafımda pire arıyorum :))

Çocukken sokaklarda fazla vakit geçirdikten sonra sürekli içli dışlı olduğumuz bir hayvan türü.

Umarım sorununuz çözülmüştür. Ne yazık ki kimse işini doğru düzgün yapmıyor. Geçmiş olsun.

Hocam üzgünüm sanırım bildirim yoğunluğuna denk gelip gözümden kaçmış. Ben sokakta çok bulundum da yine de ilk kez tanışma fırsatım oldu sevgili pirelerle :)

Sorunu başka firma ile çözdük. Teşekkür ediyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57178.77
ETH 3095.71
USDT 1.00
SBD 2.12