Sort:  

You got a 3.57% upvote from @dailyupvotes courtesy of @doctorbishop!

Please upvote this comment to support the service.

Bak ya, bir de gülüyormuş yazdıklarımıza :D

Yazıyı okumadım daha ama okuyacağım :))

:D:D bekliyorum efendim :)

Güzel gidiyor, parça parça özet gibi okuyoruz. Resimler çok güzel olmuş, hikayeye uyumlu ;)

Kitabı merak ettiriyor çünkü tam cevaplayamıyoruz bir çok şeyi.

Ellerine sağlık merakla bekliyoruz devamını :))

Aslında sırayla tamamını paylaşmak istiyorum ama problem yaratabilir diye korkuyorum. Sistemi de hiç bilmediğim için...

Böyle güzel gidiyor, eğer kabul edilmezse sonra paylaşırsın sırasını tam olarak ;)

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @doctorbishop.

Gül sen gül :D Neden son bu, tamamı baskıda mı yoksa :)

Henüz değil ama bir gün olacak. Tüm hikayeyi de paylaşamayacağıma göre şimdilik burada bırakalım :)

Tabi ki,takılıyorum sadece :) O bir gün en yakın zamanda olması dileğiyle .

Çok teşekkür ederim. Olursa ilk burada paylaşırım zaten :D

soylular, askerler, büyücüler ve gizemli bir orman. hikayenin tamamı merak edilmez mi?

Sağolun :) dilerim kısa zamanda sizinle paylaşabileceğim bir hale gelir :)

devamı gelecektir herhalde?

Hocam halihazırda 54.000 kelimelik roman şeklinde var. Ara ara içinden paylaşıyorum ama artık yayınevleri ilgilense iyi olacak. Burada daha fazla devam etmeyi düşünmüyorum şimdilik

You got a 3.50% upvote from @minnowvotes courtesy of @doctorbishop!

Kral Fenlolcres ormana bitkiler için gelmediyse ne için geldi acaba, güzel gidiyor, akıcı. Bir ara avlanıyor, geyik kaçıyor falan ama sanki onun için de gelmedi ormana. Bakalım sonra ne olacak.

Spoiler vereyim o zaman çünkü kitap çıkana kadar daha fazla paylaşmak niyetinde değilim:) oğluyla ilişkilerini kendi ilginç yöntemiyle düzeltme niyetindeydi ama asıl mesele argin habercilerinin krallıkta görülmesiydi. Arjina'nın gördüğü ışıktan oluşan kuşu hatırlıyor musun?

Evet birbirlerinden yardım istiyorlardı aslında ama bilmiyorlardı bunu, yeşil gözleri vardı diye hatırlıyorum.

Hah işte o argin habercilerinden biri :)

Kitap çıkınca haberimiz olacak mı? :)

İlk burada söyleyeceğim söz :) fakat epey uzun bir süreç olur sanıyorum :(

Peki, o zaman kolay gelsin, tutmayayım da çabuk bitsin. İyi geceler.

İyi geceler efendim:) umarım rüyanızda renkli filler görürsünüz :)

Bahsi geçen haşktan biri olsaydım, ben de en çok büyücü hikayesine inanırdım orman için. Ve acaba gizlenmiş büyücüler var mı diye arar dururdum ormanı :) Belki de o geyik bir büyücüydü :))

Buarada evet bu sitede en keyif veren şey yorum alabilmek kesinlikle katılıyorum. :)

Eline sağlık. 👍👍👍

Teşekkür ederim :) hikayeler şimdilik bu kadar. Bir süre insanlara sallamaya devam edeceğim :D

You got a 2.11% upvote from @emperorofnaps courtesy of @doctorbishop!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65733.39
ETH 3506.40
USDT 1.00
SBD 2.51