Mantıklı şeyler yazamıyorum :)

in #tr6 years ago
Dün, yolda yürürken sol ayağımla gevşemiş bir tuğlaya basıp su fışkırmasını sağlarken sağ ayağımla yükselen suyu bir güzel tekmelemiş ve istemsiz ıslanmış gibi kızgındım. Devlet memurlarının iş bilmeme ve birbirlerinden çok farklı davranması gerekçesiyle tüm günüm çöpe gitti. Biraz küfür ettim ve devam ediyorum.

Kaynak

İskoçya'daki arkadaşım da bugün bana "gerçekten Türkiye'de işler daha hızlı yürüyor" dedi. Ben de "saçmalama Ayten" dedim. Arkadaşımın adı Ayten değildi. Önemi yok diyorum ve devam ediyorum.

ayrac1.png

Sokullu Mehmet Paşa'yı bayadır anmıyordum. Sokul neresiyle oraya gideyim bari. Bir de adımı Sokullu Doctor yapsam beni sever misiniz acaba? Aslında şu an beni sevip sevmediğinizi de bilmiyorum. Yeri gelmişken: beni seviyor musunuz?

Bu ara beni sevdiğini iddia edip gerekçe gösteremeyenler var da. Haklılar mı acaba?

"Doctor! olayın mantığını kaçırıyorsun" diyor ve devam ediyorum.

ayrac1.png

Yastık altındaki tuvalet kağıtlarını bozduran @tahirozgen piyasayı rahatlatmış diye duydum. Birinin, elini yastığın altına koyması gerekiyordu. Sen ne yüce gönüllü bir adamsın... Siz de sevgili cumhurbaşkanı adayımızın yolundan gidin ve yastık altındaki tuvalet kağıtlarını bozdurun. Adem'i de yasaklardan uzak tutun!

Kaynak

Trump Yaya Alt Geçidi'nin adı "Mecidiyeköy Yaya Alt Geçidi" olarak değiştirilmiş. Memnun oldum. Hatta doların fırladığı dönem Trump Towers'a gitmiştim. (Çaycı diye bir mekan var, çok severim.) Biraz çekinmiştim. Çünkü Türk Milletinin çareyi nerede arayacağı hiç belli olmuyor. Neyse ki kolaları yollara döken ekip iş başında değildi.

ayrac1.png

Ah Almanlar ah... Sizin için daha ne yapalım? Hala net bir çizgi ile yanımızda durmuyorsunuz. Zamanında siz yenildiniz diye yenilmiş sayıldık be! Üç puanımızı sildiler. Biz öyle kolay verir miydik? Ama dostlar yenilgide görsün dedik. Gerçi o günden bu yana bazı zararlarımız oldu ama bahsetmek istemiyorum. Bugün Salvador Dali bıyıklarımı aşağı indirdim. Aşırı milliyetçi bir günümdeyim. Aslında Arap asıllıyım ama olsun. Yine detaylara takılıyorsunuz!

ayrac1.png

Bir de başıma yeni bir bela aldım. Her gün belirli olmayan bir süre onunla uğraşıyorum. İçimden "yeteeer doctor bishop yeteeer" sesleri yükselse de işte klasik doctor... Yolda olmayı seviyorum diyor ve koşarak uzaklaşıyorum.

Kaynak

Uzun zamandır sevgili steemit dostlarıma zaman ayıramadım fakat inanın anlamsız biçimde yoğunum. Fakat beni buraya çeken bir şey var. O nedenle geri dönüşüm olacaktır elbet. Nerede olduğumu merak eden, yorumlarda dürten güzel insanlara selamlar :)

doc-son.png

Sort:  

Doktor, yazdıklarında mantık hatası bulamadım. Noktasıyla virgülüyle mantık denizinde yüzüyor. Bunu göremeyen varsa ceketini askıya assın lütfen.

Dediğin gibi çok yüce gönüllü olduğum da doğrudur. Elim yastığın altında, popom açıkta yatıp yatıp kabus dolu rüyaları yutarak parlak bir gelecek hayaliyle horulduyorum.

Son olarak seni sevmeyen varsa onlara diyorum ki; doktoru sevmemeniz beni sevmenize engel değildir.

Parlak gelecek hayali homurdanmaların için buradayız zaten. Keza herkes senin gibi elini yastığın altına koyup poposunu açsa ülke olarak ivmeli bir yükselişe geçmememiz mümkün değil.

Ayrıca şu kapanış cümlelerinde her zaman çok iyisin 😂😂

Bak şimdi sen de çok adaleli 💪konuştun😂😂

You just planted 0.13 tree(s)!


Thanks to @doctorbishop

We have planted already 3727.23 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 36508.37
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Sokollu diye geçiyormuş hatta ama sokullu demek daha güzel :)

Hocam metinde soru işareti barındıran bir yer gördünüz mü affetmiyorsunuz siz de :)

Borsa hersek kısmını anlamadım. Gündem etkisi galiba :)

şu ikinci fotomsu şey olmasaymıştı çok mantıklı gidiyordu ama ordan sonrasını pek hatırlamıyorum:)

ayrıca seni sevmeyenlerin serçe parmağı, sehpanın kenarına çarpsın:)

Sorma o foto beni de dağıttı :)

Bırak sevmesinler yahu o nasıl beddua :) kulağına da ıslak parmak soksunlar de tam olsun :)

haha asıl senin bedduan nasıl bişi:)
hiç öyle bi sahneye şahit olmadım kötü oluyor demek ki:))

Scary movie 4 yanlış hatırlamıyorsam. Ergenliğimde öyle şeyler izlerdim. Orada vardı :)

o seriyi komple izlemiştim ama hatırlayamadım bir daha izlersem aklıma gelecek otomatikman:)

Türkiye'den emin değilim; ama bende işler çok hızlı... Çok hızlı çöküyor. Biri beni durdursun mu ne yapsın....

Biri seni durdursun da o işe yönelemedik :(

Hangi iş? Ne iş?

steemauto otomatik upvote oylama sistemine katılın yazılarına otamatik olarak upvote alın. https://steemit.com/tr/@kont82/yazilarina-otomatik-olarak-upvote-almak-istermisiniz

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by doctorbishop from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @doctorbishop.

Nerede olduğumu merak eden, yorumlarda dürten güzel insanlara selamlar

Sanırım o benim 😃
Steemit doktorsuz olmaz . Yazılacak çok reçete var değil mi :))

Sanırım o benim

Mesela :)

15 güne falan bolca reçete ile dönüyorum :)

Oo süper doktor dönüyor harika 😃
Gelince kryptonia yı öğretiriz doktor

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63195.68
ETH 2615.38
USDT 1.00
SBD 2.74