Sort:  

Çokta güzel demiş tam da yerin de demiş insanın kime güveneceğini kimin elini tutacağını bilmediği bir dönemde çok da güzel rest çekmiş.

Ammaa velakin bizi yine biz kurtaracağız itelemeden kırmadan ötekileştirmeden.
Bence fazlasıyla mutsuz arkadaşınız eşi dostu bir kızı yada bir köpeği varsa eğer onlara daha çok sarılmalı ve yine bence fazlaca üzmüşler arkadaşınızı kandırılmış terkedilmiş.
Onu da ancak yine kendisi tedavi edebilir.
Başkası sadece yardım edebilir.

You got a 10.16% upvote from @upmewhale courtesy of @doctorbishop!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

You just planted 0.10 tree(s)!


Thanks to @doctorbishop

We have planted already 3712.55 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 20738.18
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Ben hiçbirşey görmedim 😎
Yazıyı silmişsin doktor. Umarım herşey yolundadır :)

Sorun yok sanıyorum. Sadece yaptığım gereksizdi. Teşekkür ederim :)

aa yazıyı silmişsin:(
bir sorun olmamıştır umarım..
neyse ki okuduğum için şanslıyım..

Gereksizdi ya su defteri. Bazen gaza gelip bişeler yapıyorum. Çok düşünmeden yapınca yanlış olabiliyor.

gereksiz olarak adlandırmış olabilirsin veya bir başkası..
ama ben çok samimi sözler okumuş, büyüsünü bozmamak adına bir şey yazmamıştım.
şey gibiydi o satırlar hani birine 'git' dersin ama tüm hücrelerin 'kal' diyordur onun gibiydi belki de saçmalıyorum ama bendeki hissi buydu ve muhatabını incitmeyecek şekildeydi..

Samimi de olsa iyi anlamamıştım ve bazen "neden yaptın?" ya da "bu ne?" şeklinde incitmez. Farklı şekilde incitir.

Yorumunu görmemişim özür dilerim. Ayrıca yorumun hoşuma gitti teşekkür ederim :)

Ya üff okuyamadım 😕. Peki peçeteye filan yazsak bidaha şoolmazmı

Bir kişinin ağzından duygularını yazdım. Kişisel tahminlerdi zaten de. Çok uygun bir davranış değildi hocam. Kusura bakmayın :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56577.01
ETH 2981.05
USDT 1.00
SBD 2.14