Belki hala izliyorsundur

in #tr6 years ago (edited)
İstemeden sevdiğim birini kırdım. Açıkçası kendimi hala suçlu görmüyorum ama kırdım. Hala izliyor mudur? Farkında olmadan önünden geçme ihtimalime karşı kendisine söylemek istediklerimi yazayım. Bu yazı özelinde yapılan yorumlara cevap vermeyeceğim. O nedenle yapmazsanız daha iyi olur. Kusura bakmayın.

Senden öğrendiğim bir şeyi sana karşı nasıl kullanacağım bilemiyorum ama sendin bana "tecrüben yön versin ama tecrübelerinin kölesi olma" diyen. Evet bu cümleyi kurmamış olabilirsin ama sanıyorum bu mesajı net verdin. En azından ben öyle anlamıştım.

Ben bana ayırdığın enerjiyi hakketmediğimi düşünürken, sohbetlerimizi kafamda derledim ve "o zaman hakkedecek bir şey yap doktor" dedim. Çünkü değişim görmezsen mentörlüğü bırakırdın :) Ben de harekete geçtim. Öyle bir zamana rastladı ki; hey bak o kadar çabaladın hadi gel meyvelerini yiyelim" demek istiyorum ama diyemiyorum.

Öyle boktan bir dönem geçirdim ki, yanımda çok değerli olan insanlar önemini yitirmişti ve ben seni arıyordum. Birçok konunun düzelmesi için yardım ettin ve gittin. Ben şimdi aldığım kupayla tek başıma kaldım. Çünkü o kupanın değerini sadece sen anlayabilirsin. Aynı bu yazı gibi. Sadece sen ne anlattığımı tam olarak anlayabilirsin. Kötü gün dostları iyi günde de olmalı. Bu cümleyi kuran ilk insan olabilirim. Teşekkür ederim.

Adını anımsadığımda genelde üzülmem ile birlikte bir miktar da kızgınlığım var sana karşı. İnsanlara inancını kaybetmiştin ve ben klasik yaklaşımımla bunu değiştirmeye çalışmıştım. Karşımdaki insan ne değilse o olmaya çalışırım fakat olduğum kişi seninle bu kavgayı zaten yapardı. Tüm bu kavganın sonunda kendimi "inancını kaybettiğin insanlar" arasında bulmayı da hiç beklemiyordum. Bütün dünya orada olabilir ama ben olmamalıydım. Ben oraya nasıl düştüm?? Hakkettim mi? Hani insanları eylemleri ile değil niyetleri ile yargılıyorduk?

Tanıyorsun beni. Çocukça bir telaşım ve merakım her zaman her konuda vardı. Fakat seninle ilgili yaptığım her konuşmayı her yorumu her düşünceyi bilseydin bile aralarında bana kızabileceğin bir şey olmazdı diye düşünüyorum. Mentörümü ve dostumu özledim. Umarım hala izliyorsundur. Keza izleyip, dinleyip, susmak sana çok yabancı değil.

Kaynak

doc-son.png

Sort:  

Neden bunu koydun tam anlamadım ama açıp açıp izliyorum arada

Doktor şimdi bize yorum yasak mı 🙃

Siz her zaman yapabilirsiniz tabi de konuyla alakalı cevap vermemeyi tercih ediyorum diyelim

Tabiiki doktor bu sefer reçeteyi kendine yazmışsın :)

Yok bu kez elim kolum bağlı maalesef


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61184.91
ETH 2402.84
USDT 1.00
SBD 2.64