Yağmur olup aksam sadece...

in #tr7 years ago

20171124_181849.jpg

Yağmur damlalarına sıkıştım
Aksam akamıyorum
Bir yağsam diyorum
Islatsam tüm şehri
Temizlesem
Ben boşalsam
Ve ben boşaldıkça çıksa topraktan o güzel koku
Sinse insanın taa içine
Bir yağsam ve dağılsam tüm şehre
Bir ağacın yaprağından süzülsem
Yaşlı teyzenin eline konsam
Küçük bir çocuğun gamzesine otursam
Bir yağsam ve buluşsam herşeyle
Buluşsam herkesle
Yağmur damlalarına sıkıştım
Bir durup bir gürluyorum
Ne yaptığımı bilmiyorum
Ama bir yağsam
Bir aksam
Ve sadece bir hayata dokunsam diyorum...

Sort:  

Aman be yagmur bizim evi ıslatmada...
Nereye akarsan ak...

Yağmur bu durur mu yapıştırır cevabı; Allah'ın rahmetinden kaçılır mı yahuuuu :) :)

OMG! This is SUCH an AMAZING post! Thank you for sharing! I gave you a vote!!

Really !! Thank you this vote. You make me happy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49