♨️Önemli⚡~ Steemit Taktikleri: Steemit Rehberi

in #tr7 years ago

image

Merhaba Steemit Arkadaşlarım, Steemit Türkiye Topluluğuna Yararlı Olacağını Düşündüğüm Bir Konuya Değinmek İstiyorum.

***Bilindiği üzere Steemit üzerinde kazanç sağlamak için sadece paylaşım yapmak yeterli olmayabiliyor. Bunun yanında yorum da yapmamız ve yorumladığımız içeriği besleme niteliği taşıdığımız için bazı ödüller kazanabiliyoruz. Aslında bu durum tamamen bir Steemit ekosisteminden ibaret olduğunu belirtmek isterim. ***


>Hazırsanız Steemit Taktiklerimi Sunmaya Başlayabilirim.

eSteem Geliştirici Hesapları

Daha önceki yazılarda ben dahil birçok arkadaş eSteem uygulamasının avantajlarından bahsetmişti. eSteem uygulaması üzerinden paylaşılan gönderiler, steemit.com sitesinde paylaşılan gönderilere nazaran biraz daha fazla oy alabiliyordu.

Bu Oyları Kimler Veriyordu?

eSteem uygulaması üzerinden paylaşılan gönderilerde şu geliştirici hesapları oy atıyordu.

@good-karma @isteemit @meysam @feruz @mysteem @darkflame @esteemapp @bounties @steempool @tipping


#
Şimdi Bu Geliştirici Hesablar Paylaşımlara Yaptığımız Yorumlara Nasıl Oy Atar?
![image]() *** Yorum yapacağımız paylaşımın ilk önce içeriğini anlayıp sonrasında TAG (etiketlerine) bakmalıyız. Resimde Görüldüğü gibi etiketler; Life- indonesia-photo-education-blog etiketleri kullanılarak paylaşılan bir gönderi. *** *** Daha sonra Yorum yapmak için "Reply" simgesine tıkladığımızda hangi etiket "kırmızı olarak yanarsa,o etiketi yorum içinde geçirmeliyiz. *** *Örneğin; Yorum yapmak için "Reply" seçeneğine tıkladım. 'Photo' etiketi kırmızı olarak yandığını varsayarsak, yapacağım yorumda "photo kelimesini geçirmem lazım.*

İşte Kanıtı!

image
Gördüğünüz gibi "Reply" simgesine tıkladığımda "hayvan" etiketi kırmızı yandı. Bende hayvan kelimesini yorumda kullandım ve 0.40$ ödülü almaya hak kazandım.
*** Sizlerde yapacağınız yorumlarda bu kurala dikkat ederseniz, lehinize olumlu sonuç verecektir.***


#
Peki Her Zaman İşe Yarar Mı?
***Anlattığımız bu yorum kuralı bazen işe yaramayabiliyor. Yüzdelik olarak düşündüğümüzde %70 oranla olumlu sonuç veriyor. Fakat şu sıralar SBD'nin 7$ yükselmesinden dolayı bahsi geçen geliştirici hesapları yaptığımız postlara oy atamıyor. İleriki zamanda düzelecektir elbette.

Okuduğunuz için teşekkürler. Steemit topluluğuna faydam olduysa ne mutlu! Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.. Hoşçakalın!

Ben @dianna1 Beni Takip Edebilirsiniz

Sort:  

Gerçekten müthiş ve yerinde bir paylaşım olmuş. Reply olayından haberimiz oldu sayenizde. Emeğinize sağlık

Böyle ufak tefek ayrıntılar büyük fark yaratabilir.Reply olayından haberim yoktu mesela.Arasıra oy atıyordu ama nasıl oluyordu anlamamıştım.Aydınlattığın için teşekkürler.

Çok ince bir detay, teşekkürler :)

Çok faydalı bir paylaşım olmuş. Steemit te böyle ipuçlarına ihtiyacımız var. Reply olayını bilmiyordum. Teşekkürler.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by dianna1 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Geliştirici hesaplarından bahsettik uyandılar heralde 😀

bilgilendiri olmuş ama hiç esteem de yorum atarken herhangi bir tag in yandığını görmedim yinede oy alıyordum coğu zaman attığım yorum biraz uzun olunca.

ilerleyen zamanlarda video halinde atarım daha açıklayıcı olur

Tebrikler! Yazınız Steemit Türk Topluluğu tarafından günün yazısı olarak seçildi. Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Çok teşekkür ederim. "Günün Yazısı "olarak seçilmem gerçekten gurur verici

Sanırım bi ben alamadım şu yorumu yazım seçildiği halde :) çok kırıldım şuan :)

Ilk 2_3 gun kullandim geldi paralar ama sonrasinda gelmemeye basladi sebebi buymus demekki tesekkurler

Gunun yazisi secildiginiz icin tebrik ederim .

tesekkür ederim @mesafe

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63774.40
ETH 3406.49
USDT 1.00
SBD 2.59