Kardeşlik

in #tr6 years ago

kardeşlik.jpg

İnsanlar kardeşlik dediğimiz zaman aynı anne babadan doğan insanların birbirlerine olan yakınlığını düşünürler.
Aslında kardeşlik sadece bununla sınırlı değildir. Kardeşlik dediğimiz zaman iyi günde de, kötü günde de, sıkıntılı anlarda da, keyifli ve mutlu olduğumuz zamanlarda da bir arada acımızı ve mutluluğumuzu paylaştığımız kişi demek.
Hani derler ya “kardeşten öte” diye. Olayı en iyi özetleyen cümle bu sayılır.
“Dost dedin mi, hadi ölüme gidiyoruz dedin mi, nereye değil, ne zaman diye sorandır”
Bizim dostluğumuz candan öte, kalpten öte, en doğrusu kardeşlik ten öte…

Yazımızın Mevlana'nın güzel bir sözü ile noktalayalım
"Kapına geldim,
Ve ben, ben olmaktan vazgeçtim,
Sen yeter ki, "kim o" de,
Kim olmamı istiyorsan, o olmaya geldim"
Image

Sort:  

You got a 2.94% upvote from @dailyupvotes courtesy of @devtech!

Please upvote this comment to support the service.

This post has received a 3.99 % upvote from @boomerang.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.54
ETH 3092.31
USDT 1.00
SBD 3.87