Twitter'da Takip Edilesi Kripto Para Analistleri - Fikir Sahipleri - Bilgi Kaynakları

in #tr6 years ago

Kripto para piyasasına merak sardığımda blogların, sitelerin, videoların biraz yetersiz - yetersizden kastım bilgilerin biraz rötarlı gelmesi - kaldığını düşündüm. Gündemi Twitter gibi en güncel mecradan takip edeyim deyip birkaç hesabı takibe aldım ve zamanla bu hesaplara yenilere eklenmeye başladı. Sizinle şu an takipte olduğum Twitter hesaplarını paylaşmak istiyorum;

Wolfe
@XryptoWolfe
Professional Harmonic Swing Trader with Over 5 Years of Experience. Analysts for One Of the Highest-Profiting and Most-In-Demand Mentorship Groups in the World.

KıvanÇ
@fr3762
ARTIK SIRA; Algoritmik formüllere Otomatik al sat yapan robotlara Duygulara yer olmayan bilgisayar işlemlerine geldi ASIL SORU ŞU: Siz bunun neresindesiniz❓

MAK
@makinvestment
Investor 🇹🇷🇬🇧

Turkish Dolphins ™
@TurkishDolphins
First Turkish Whales. Trade & Investment TEAM . Tweets not meant to be financial advice. Official Ambassador of #Kryll project

Blockchain Ekonomisi
@blockchainekono
#Blockchain-#Bitcoin Araştırmacısı.🇹🇷 “Paylaşımlar kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.” Arada bir sosyo-ekonomik gelişmeler hakkında da yazar çizer.

Excalibur
@excalibur34tr
Investor of Cryptocurrencies Bitcoin & Altcoin Trader #crypto

Coin Hospital
@coinhospitall
Blockchain ve Bitcoin yolculuğuna sıkı tutunmuş bu hesap şahsi fikir,analiz ve çıkarımlarımı içerir. Bilgi paylaştıkça çoğalır. Sende aramıza katıl👍

Prince Vegitto
@PrinceVegitto
#HODL2025

RCB Trading(Ramazan)
@RCBtrading
Binance teknik analist. Paylasimlr tamamen kendi kisisel fikirlerim olup al sat tavsiyesi icermez bilgi ve not amacli paylasimlardir. #GVT #100$ #BCPT #0.#NCASH

John Wick
@Tikidikboy
I'm trading altcoins, to get more Bitcoins! yatirim tavsiyesi vermiyorum, ne yaptigimi anlatiyorum! kazancta senin zararda! terbiyesizlik yapana aninda blok!

Tolga Karel
@once_tolga
investor entrepreneur Ceo US

Tokat Gibi
@tokatgibi

Crypto Kemal
@CryptoKemal
Blockchain Esnafı

Furkan
@traderogretici
Bilgili cahil, 22.12.2017 tarihinde 0.026 $BTC bakiyemle yola başladım. Balık vermiyorum, tutmayı anlatıyorum. Bilgi ile nereye gelinir? 0.21 $BTC ulaşıldı.

Altug Ozturk
@altugozturk
@KryptEdOfficial - MSc in Football Management (Loading) #CryptoTrader #Blockchain -Third Culture Kid #Entrepreneur Türkçe/ English/ Norsk #DYOR

Bitcoin News
@BTCTN
Official Twitter account for http://Bitcoin.com . Follow us for all the latest Bitcoin news and services!

Eminim binlerce hesap daha vardır; kaliteli bilgi veren, yazılar ile düşündüren, öğreten. Bu hesapları takip ederek kripto para gündeminden uzak kalmayacağıma inanıyorum.

Sizin de önerileriniz varsa öğrenmek isterim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58833.91
ETH 3155.94
USDT 1.00
SBD 2.44