Study With Me Live - Pomodoro - No Music

in #tr5 years ago

study with me live - Pomodoro - No Music

Study with me nedir isimli bir önceki yazımın konusu study with me videolarına giriş seviyesindeydi. Öncelikle ne olduğundan bahsederek study with me akımına dahil olduktan sonra videolarımı yayınlamaya geçtim. Deniz Çakmak Vlog adıyla Study with me live (Benimle ders çalış) videoları ile kanalımın temelini atıyorum. Ders çalıştığım bazı anlarda yayına geçiyorum ve benimle birlikte çalışmak isteyenleri yayına bekliyorum. Çalıştığım konunun yazısı (döviz kuru hesaplama) çok yakında steemit üzerinde olacak!

Şimdi başlığı neden study with me live diye attın diye soracak olursanız işte cevabım youtube aramalarında rahatlıkla çıkmak olacaktır. Günlük hayatta ve sosyal medyada, bulunduğum her yerde dilimize sahip çıkmaya çalışan biri olarak yanlış anlaşılmak istemem. Benim hedefim yazı okumaktan hoşlanmayan insanlara da hitap edebilmektir. Kitlemi genişletmek amacıyla en azından her hafta video yayınlamaya devam edeceğim.

studywithme-denizcakmakvlog-1.png

Ders çalışma motivasyonunu çabuk kaybedenler için youtube üzerinde study with me now, study with me live aramalarına odaklanmalarını tavsiye ederim. Bütün gün çalışan yabancıları gördükçe insan daha bir motive oluyor. Bu tekniği sadece izlemek üzere kullanırken artık benimle birlikte çalış videoları çekmeye başladım. Etkisini daha iyi nasıl kanıtlayabilirim ki? :)

Study With Me Live - Benimle Birlikte Çalışın!

Ytpara (youtube forumu) tanıtım konuma gelen, ben 20 dakika çalışarak mühendislik okuyorum forum mesajıyla karşılaştım. İçinde kara delik geçen ve gülümseten bir yorumdu :)

"5 saat çalışmamı olur?" diyerek soranlar için tekrar pomodoro tekniğinden bahsetmeliyim

Pomodoro tekniği ile 8 pomodoro çalıştım. 4 pomodoro toplamda 100 dakikadır ve her pomodoro arasında 5 dakikalık kısa ara, 4 pomodoro sonrasında ise 15-20 dakikalık uzun aralar veriyorum. Daha çok kişiye ulaştırmak istediğim konu aslında budur. 200 dakika (25x8) toplam çalışma süresidir. Diğer anlarda dinlenerek daha çok verimli olduğunu gördüm. Bunu benden önce görenlerden öğrenerek uygulamaya başladım. Pomodoro tekniğini birçok insan yıllardır kullanıyor :) Bu molalarda ise mümkünse masadan kalkmak, su içmek vb. ihtiyaçlarımızı giderip tekrar dönerek masaya oturduğumuzda çok daha anlamlı 25 dakikalık çalışma sürelerimiz oluyor. Uzun molalarda ufak bir türk kahvesi keyfi çok tatlı oluyor."

Deniz Çakmak Vlog üzerinde daima study with me blog konularım olacak. Benimle birlikte çalışmak isteyenleri kanalımda bekliyor olacağım.

source

Sort:  

Congratulations @denizcakmak! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 1500 upvotes. Your next target is to reach 1750 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99