You are viewing a single comment's thread from:

RE: Track Day 27.07.2019 - İstanbul Park Motoron Pist Günleri D1 Seansı

in #tr5 years ago

Son zamanlarda steemit üzerinde okuduğum en farklı yazıydı. Aslında hiç bilgimin olmadığı bir konu hakkında fikir edindim. Böyle yazılarla karşılaşınca steemit platformunun iyi yönde kullanılmasıyla insanın kazanımlarını artıracağını görüyorum. Bisikletle deniz kıyısından ilerlemek dışında pek sürüş deneyimi olmayan biri olarak ilgi çekici buldum. Sanırım videonun da d.tube üzerinde yayınlanması mükemmel bir final olurdu steemit adına . GoPro kutu açılışınızı da izlemiştim. Sanırım hep beraber d.tube'a geçme vakti geldi :)

Sort:  

Merhabalar Deniz, teşekkür ederim güzel yorumların için.

Video'yu 4K olarak kaydediyorum. d.tube'a bir aralar video yüklüyordum ben de lakin beklediğim görüntü kalitesini (4K) desteklemiyordu. Ayrıca youtube'da olan kitle de video beklediği için 2 yere aynı videoyu yükleme konusu benim için biraz havada kalmıştı. Son durum nasıl d.tube üzerinde bir bakacağım. Teşekkürler tavsiye için de. Ben de aynı zamanda bisiklet kullanıcısıyım.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57912.75
ETH 3070.69
USDT 1.00
SBD 2.33