You are viewing a single comment's thread from:

RE: 2 ya da 5 Steem ödüllü Bitcoin tahmin yarismasi sonuclari

in #tr5 years ago

Unutmadan... bölümünü okurken sadece kazanmak amaçlı yapılan rekabetin hayatın ruhuna aykırı olduğunu tekrar tekrar düşündüm. Rekabet duygusunun esiri olmadan en iyiyi ortaya koymaya çalışan, kendiyle yarışan insanlara saygı duyuyorum. insanlara insanlığını unutturan yarışmalar, kazanmak yolunda ne kadar pislik varsa yap anlayışı insanlığı yıkıma götürüyor gibi geliyor bana. En kötü kaybedeni de ödüllendirmek oturmuş düzene, içinde bulunduğunuz ekonomik sisteme savaş açmak gibi ve takdir edilesi.

Posted using Partiko iOS

Sort:  

🤔 benim anlatmak istediğimi siz benden çok daha iyi anlamış ve anlatmışınız. Şapkam olsaydı çıkartırdım, yorumunuza saygıdan.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58015.02
ETH 2381.83
USDT 1.00
SBD 2.42