You are viewing a single comment's thread from:

RE: 😉 Bugün sokak hayvanları için güzel bir faaliyet yaptık 😉 #part 2

in #tr7 years ago

Ailemin köydeki evinde 3 kedi üç köpek besleyen birisi olarak aynı zamanda işyerinde bulunan kedilere petshoplardan kedi maması alıp besleyen birisi olarak aynı zamanda bir arkadaşımın internetten kedi evi alması için para yardımında bulunan birisi olarak Bu satırları size yazıyorum ve üzülerek söylüyorum ki aslına bakarsanız gelişmiş ülke olarak kabul ettiğimiz Amerika ve Almanya'ya Bir çok defa gitmiş ve orada sahipsiz kedi köpeği Bir kez bile görmemiş birisiyim. Toplum sağlığı açısından sokaklarımızda başıboş olarak hastalıkları yayması muhtemel olan hayvanların dolaşmasını üzülerek söylüyorum ki istemiyorum. Belediyelerin başıboş hayvanları kısırlaştırılmasına da katkılarda bulunan ve birkaç Sokak hayvanının kısırlaştırılması nada önayak oldum. Umarım gelişmiş ülkelerde olduğu gibi bizim sokak hayvanları barınakları mızda gerekli olan steril ve daha iyi koşullar seviyesine ulaşılır

Sort:  

Hayvan barınaklarının daha temiz ve güvenli bir yer olması, inan ki hepimizin dileği. Yorumun için teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62827.81
ETH 2583.62
USDT 1.00
SBD 2.73