Akbank Neo kart chip para ve MTVsteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Arkadaşlar malum sene başı ve motorlu taşıtlar vergisi ilk taksiti ödemenin son zamanlardayız. Akbank kampanyası olan MTV yi gib.gov.tr den Neo kartınız ile ödemeniz durumunda Akbank ın vadettiği 20 TL chip para yı almak için defalarca denememe ve bankanın telefon bankacılığı ile müşteri temsilcisini 3 defa aramama rağmen belki de gelirler idaresi başkanlığı web sitesinden belki de Akbank ta oluşan bir sorun yüzünden bir türlü yapamadım. Yapabilen varmı bilmiyorum ancak ben yapamadım. Bilginiz olsun.

Sort:  

Bankaların hiçbir söylediğine inanmayın. Ben inanmıyorum ve gayet mutluyum :)

Emperyalizmin kölesi kapitalizmin uşağıyız :)

paranızı kullanmak için oluşturdukları bir sistemdir belki de sadece :) maksat paranızı kullanmak hediye hikaye

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54408.81
ETH 2291.50
USDT 1.00
SBD 2.35