You are viewing a single comment's thread from:

RE: İKİMİZ

in #tr6 years ago

Bir gece ayrıldık, Allah ısmarladık dedik birbirimize.
Çevremizde ki insalar çoğaldı zaman geçtikçe.

Zaman geçtikçe sen bağlandın çevrene...
Benim ise içim kan ağladı, çöktüm uzaktan.

Eğlenirken sen çevrenle,ben mecnun misali yollarda kavruldum.
Eridim,büzüldüm yok oldum.

İşte biz ayrıldık, farkına varmamıştık bile...

Hocam elinize sağlık çok güzel bir şiir olmuş. Sizin şiirinizi okuyunca nedense böyle bir şiir yazmak geldi içimden.

Sort:  

Teşekkür ederim hocam. Size ilham kaynağı olup böyle güzel bir şiir yazdırmış olmaktan da ayrıca sevinç duydum.

#edebiyat severlerin bu denli aktif olması ne güzel. Bu yapımızı koruyalım, geliştirelim.

Ne demek. Şahsen #tr etiketi gibi, #edebiyat etiketi ve bir çok türkçe etiketin gelişmesini istiyorum. Türkçe içeriğin çoğalmasıyla ve tabiki türk kullanıcıların buraya daha çok gelmesiyle başarılacaktır. Hocam inaşllah etiketi daha da üst sıralara taşırız.

Bunu zamanla, yılmadan devam ettirirsek başarırız. Başka bir yolu yok. :)

Hayal gücüm yettiğince bu işte yığılmadan ilerlemeye uğraşacağım. 😁

Hocam sende tamam oldun

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62497.97
ETH 3335.40
USDT 1.00
SBD 2.47