Nerede O Kara Lastiklerimiz?

in #tr6 years ago (edited)

O eskiden köylerde gördüğümüz hani plastikten yapılma çarıklar...

Hani o çıplak olmasa bile ayağımızın altında olan herşeyi hissettiren ayakkabı yok mu o. Hiç giydiniz mi bilmem ama benim giymişliğim vardır. Özellikle onu temizlemek için suya sokup cap cup diye gezinmek hoş bir yürüyüş olurdu benim için. Toz toprak kirletecek diye düşünmez, sanki bacağına kadar uzanan bir bot edasıyla yürüdük. Lastik ayakkabı bir terlikmiş gibi kullanılır ömrü arkası kırılıp kopana kadar olurdu. Lastiklerinizi giyip hiç top oynadınız mı. Bir çok kişi en ayrıntılı şekilde düşünüp topa vurabilmesini sağlamış yada kayıp düşmesine. Tabi şunu da söyleyeyim bir çok kişininde tırnaklarını kırarak topla olan mücadelesine ara verdirmiştir.

Artık köylere gitsekte çok nadir görebildiğimiz bir ayakkabı olup çıkmıştır artık. Öyle bir hal aldıki artık en fazla böyle nostalji yapan birisi sayesinde arabasının arkasında görebileceğimiz bir obje oldu çıktı. O kara lastiklerimiz...

https://s3.us-east-2.amazonaws.com/partiko.io/img/dasrow-nerede-o-kara-lastiklerimizqbdzo3vg-1535732848637.png

Posted using Partiko Android

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Seçildiğime çok memnun oldum sağolasınız desteğiniz için.

Posted using Partiko Android

hiç giymedim ama köye gittikçe rengârenk çeşitlerini gördüm:)
sayenizde güzel bir nostalji oldu benim için:)

Köyün has ayakkabısı. Bir sarı çizmeler iki köy lastikleri :-) nostarjiniz de bir parça yazımın olması beni mutlu etti. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59073.90
ETH 2519.51
USDT 1.00
SBD 2.48