Çocukluktur ağlamak, ağlayarak mutluluğa gitmektir.

in #tr6 years ago

image

Küçük çocuklar, bebekler niye böyle. Gördüğün de, Dünyanın sahibi olurlar. Herşeyi isterler hemen sıkılır uçak gibi havalandırırlar. Eğer olmazsa istedikleri, evrendeki en güçlü silahı ile gelirler. Ağlarlar....

Bebekler niye hiç susmazlar. Uyutmazlar yahu kucağıma almadım diye mi? Yada yemek mi vermedim? oyun mu oynamadım? Neden bu silahı bana doğrultuyorsun desem. Güler bana gülerek bakar. Gözünde bir kaç damla göz yaşıyla gülümserler.

Ne kadar kolaymış ağlamak. Ne kadar kolaymış gülümsemek. Dünyanın en hoş şeyidir bebekler.

Sort:  

Aslında böyle olmalarının sebebi bebeklerin ağlayarak bizimle iletişim kurmak istemelerinden. Hemen ihtiyaçları karşılansın isterler eğer karşılamazsak bize artık güvenmekte zorlanırlar. Çocukların ise ağlamalarının sebebi ben merkezci olamaları ve kendi doğrularını mutlak doğru saymaları. Onları anlamanın en güzel yolu onların dünyasından onlarla iletişime geçebilmek :)

Çocuklarımıza asla hayır demeyelim, onlara hayır dememizi gerektiren sebepleri açıklayalım. O zaman o silahı doğrultamazlar. ;)

#tr ve #edebiyat etiketlerini kullandığınız bu metin için @edebiyat'tan upvote ve resteem aldınız.

Sevgilerimle.

Çocuktur ne yapsa yeridir. Yaramazlık da yapsa kızamayız, kızmak gelmez içimizden. O bizim canımız dandır. Her hareketimizde gülerler, biz üzüldüğümüzde, ağladığımızda, yanımızdan hiç ayrılmazlar. Lütfen çocuklarımızı çok sevelim. Onlara değer verelim. Teşekkürler güzel paylaşınız için.

Sağolasınız. Değerli yorumunuz için :-)

Upvoted 👍

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 24 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60677.93
ETH 3360.56
USDT 1.00
SBD 2.50