Yenilebilir SusteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Herkese Merhabalar. Uzun zamandır yoktum. Hayat yoğun bir şekilde ilerliyor.

Evet. Bu arada yukarıda başlığı yanlış yazmadım. Artık suyu da yiyebiliyoruz :)

indir (7).jpg

Gerekli Malzemeler:

1.Kalsiyum Laktak (C6H10CaO6)

2.Sodyum Arjinad (C6H7NaO6)n

3.Su

Hazırlanışı:

2 farklı kaba birisine 1 bardak su diğerine 4 bardak su

1 bardak su doldurduğumuz kaba 1 gram Sodyum Arjinat koyuyoruz.

4 bardak su koyduğumuz kaba da 4 gram Kalsiyum Laktak

1 bardak su doldurduğumuz kabı mikser le iyice karıştırıyoruz. Karıştırdıktan sonra hafif bir yapışkan gibi oluyor. O zamana kadar karıştırıyoruz.

4 bardak su koyduğumuz kabı da karıştırıyoruz. (Çözünene kadar)

Bunlardan sonra iki küçük kaptan dondurma kaşığı (mümkün değilse çorba kaşığı da olur.) alıp büyük kaba yavaşça bırakıyoruz.

Biraz bekliyoruz Ve suyumuzun içinde küreler oluşuyor.Bunları elimizde toplayıp afiyetle yiyoruz :))

indir (5).jpg

Sort:  

Çok hoş:) tıbben bir sakınca var mı peki?

Araştırmalarıma göre şuanlık yok Kullanılan kimyasal maddeler yemeklerdede kullanılıyormuş. Ama çok derinlemesine araştırma yapmadım. Çok yakın birisi Kimya Mühendisi ondan detaylı bilgiler alıp tekrar bu konu hakkında yazı yazacağım.

nette karşıma çıkmıştı ama yapılışını şimdi gördüm, teşekkürler

ben teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 60212.78
ETH 2902.10
USDT 1.00
SBD 2.42