Merhabalar...steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

Herkese Merhabalar.

Çok uzun bir zamandır yoktum. Hayatımda bir sürü değişiklikler oldu. Bu yaşadığım süreçte bir çok şey öğrendim.Hayatta yapamam dediğim şeyleri yapmayı başardım. 1 ay gibi kısa bir sürede gerçekten bakış açım çok değişti.Değişimden önceki halimin sert ve kalın duvarlarından kurtuldum.

Müthiş Hayallerim vardı.

Hayat bana gerçekten yapabileceklerimi bir film şeridi gibi gösterdi.

Uygulamalı bir sınav gibiydi:)

Ama sınavın bunlar olduğunu sanmak hayale dalmak gibiydi.

Malesef şuan işimi kaybetmek üzeriyim.

Biraz üzücü gelebilir.

Tuhaf olan şey şu ki;

Bu Hayat bu kadar şeyi gösterdi Bunları başarabilirsin dedi ve birden işimi kaybetmenin eşiğine geldim.

Belki de hayallerimi yaşayabilmem için :)

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73