Biraz Felsefe Yapalım #2steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Tekrar Merhabalar...

Bu gün anlatmak istediğim daha doğrusu üstünde düşündüğüm konu ise Orta gelir tuzağı

Nedir bu orta gelir tuzağı?

Benim bakış açımdan bakılınca İnsanlar para kazanmaya başlayınca çalışma isteklerini kaybetmesi.Sadece finansal açıdan değil. İş Eğitim, Kişisel Gelişim, ve bir sürü şey. İnsanlar doğar okula gider, iş bulur ve yaşar. Hayat bundan ibaret olamaz.O zaman bir makineden ne farkımız var ki? Bir insan öğrenmeyi hiç bir zaman bırakmamalı. İnsanların çoğu meslek hayatında bir yere gelince hayatının iyi olduğunu zannediyor.Hayır sadece çalışmak için yaşıyor olursun. Hayat sadece iş dünyasından oluşan bir şey değildir.Hayat müthiştir. Eğer sadece para kazanmak için tüm zamanımızı harcıyorsak ne anlamı var ki yaşamanın.

Hayata zaman ayırmalıyız.

Sort:  

Aslında beraber hareket edeceğimiz bı topluluk oluşturarak daha etkili olmaz mıyız. Hem daha keyifli olur hem daha az ugrasla daha kazançlı @darkwlf

Kesinlikle katılıyorum dostum.

2 gün önce hayran olduğum bir mimar büyüğümüzün söyleşisindeydik.
"84 yaşındayım hala öğreniyorum" dedi. Yaklaşık 3 saat o anlattı biz dinledik. Bir 3 saat daha anlatsa gıkımız çıkmazdı. Holywood milyonlarca dolar harcayıp film yapıyor ya. Hiç birisini bu şekilde izlemedim şimdiye kadar. Öğrenmeyi hiç bırakmamak insanın en büyük gereksinimlerinden birisi bence de.

Bence de :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 60212.78
ETH 2902.10
USDT 1.00
SBD 2.42