trade operation-trade işlemi

in #tr6 years ago

image

Yıl 2016 aralık ayı ,dijital paralarla ilk tanışma zamanım.Sevdiğimiz sayığımız bir abi geldi ve coinspace adında yeni çıkan bir dijital paradan söz etti.Bu coine yatırımda yatırımcıya ciddi manada kar payı sağlıyordu ve üstelik her bu coine yatırımcı sağladığınızda da %20 lere kadar komisyon alıyodunuz.Bu benim için çok iyi bir fırsattı.Bu işe o zaman 300 euro gibi bir yatırımla başladımve ilk ay bunu test ettim söylendği gibi bu yatırım karşılığında her ay 72 euro gibi bir kazanç elde ediyordum.Bunu arkadaşlara tavsiye ettiğimde onlarda bu işe yatırım yapmak istediklerini bu işe girebileceklerini söylediler.Böylece 15 kişilik bir ekip kurdum.Ekipte herkes ilk ay iyi bir kazanç elde ettiler.Fakat bir sabah gelen bir haber tüm neşemizi tüm motivasyonumuzu alt üst edecek bir gelişme yaşandı.Coinspace denilen şirket tüm hesablarımızı kapadı.Gerekçe Türkiyede meydana gelen bir kaç açgözlü insan bile diyemiyeceğim kişilerce dolandırılmış olması olduğunu söyledi.Tüm herşey benim açımdan alt üst olmuştu.Çünkü ekibimde biraz birikmişi olan ,işe güvenerek kredi çekip buradan bir kazanç sağlama amacı güden insanlar vardı.Bu insanlara ben dicektim.Vakit geçmeden insanlar üzerime cullanmaya başladılar benim için kabus günlerin başlangıcıydı ve ben evlenme arifesindeydim.Kız arkadaşım beni terk etme noktasına işi getirmişti.Bu noktada bu insanların mağduriyetlerini gidermek adına neler yapabilirdim diye çok kafa yoruyordum .bu süre boyuncada internette coin piyasasını öğrenmeye çalışıyordum.Trade işlemini iyiden iyiye öğreniyodum ve bir gün arkadaşımdan aldığım borç parayla bu işe girdim biraz etherium ve birazda bitcoin alımı yaptım .Arkadaşlar bu işlemleri yaptığımda bitcoin daha bin dolarları görmemişti.Biraz zaman geçtikçe bitcoin çok iyi ivme yakaladı ve benim param 6 ayda 20 kat değer kazandı.Bu sayede ekibimde madur kişilerin tüm mağduriyetlerini giderdim çok şükür ama o dönemler benim için çok zordu.Burada çok yüzeysel geçtim detaylara girmedim.Arkadaşlar bunu size anlatma sebebim borsada trade işlemi çok karlı bir işlem oluşu herkesin öğrenip bu fırsatları yakalamasını görmekti.Ama şu çok önemli arkadaşlar bu işi doğru kişilerden alanında uzman olduğunu düşündüğünüz kişilerden öğrenmezniz.Benim yaşamış olduğum gibi bu mağduriyet tablosunu yaşamamanız için lütfen bu konuları çok iyi araştırın ve öğrenin. Trade işlemi çok karlı olabilmekte aynı zamanda yanlış yatırımlada tüm paranızı kaybedebilirsinizde su ninancede on bin dolarlık yatırımım ikibinbeşyüz dolarlara kadar düştü.Malum bu haftalar coinler için zorlu haftalar oldu bu yüzden yatırım yaparken çok dikkatli olun.Şimdilik esenle kalın.

In December of the year 2016, when I first met with digital money, my brother came to me and talked about a new digital money called coinspace. This coin provided investors a serious profit share in profits, and even if every coin investor provided you get commission up to 20% .It was a good opportunity for me. I started with an investment like 300 euros and then I tested it for the first month. As I told you, I had a profit of 72 euros each month for this investment. When I recommend this to friends, they want to invest in it work can enter the so-called söylediler.böyle by the 15-member team kurdum.ekip everyone in the first months of good earnings ettiler.fakat by an improvement yaşandı.coinspa will upset all our motivation all our joy news came one morning the company is occurring all account our kapadı.gerek think in Turkey I can not even say how many greedy people I had a few deposits in my yesterday's team, and there were people who had the confidence to work and earn a loan by trusting them. I was the people I called people. Before they started, people started to get worried about me. It was the start of nightmares for me and I was on the eve of marriage. My girlfriend had brought the job to the point of leaving me. At this point I was thinking very much about what I could do for the victims of these people. I was trying to learn the coin market on the internet for a while. I learned the transaction well and I got some money from my friend. I did get a little bit of ethernum and bitcoin. When my friends did these operations, bitcoin had not seen more than a thousand dollars. Bitcoin got very good acceleration over time, and my param got 20 times more in 6 months. I am very grateful to all the victims of the people who are in the madness. But those times were very difficult for me. I did not go into the details very much. I have not entered the details in detail. My friends tell you this. Borsada trade process is very profitable process. Everyone learns to catch these opportunities. you do not learn from the right people who you think you are an expert in the field. As I have lived, please study and learn these topics very well for this life of victimization. Trade can be very profitable and at the same time you can lose all of your money in the wrong investment. Your investment in ninancede ten thousand dollars fell to two hundred and fifty dollars. This week is a tough week for coins so be very careful when investing. Stay tuned for now.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61195.86
ETH 3009.46
USDT 1.00
SBD 3.80