Yayla Havası Ve Atma Türkü [Cointurk Dörtlük Projesi]

in #tr6 years ago (edited)

Pokut-Yaylasi-Rize.jpg

Merhaba dostlar,

Bu dörtlüklerin şöyle bir hikayesi var. Yaylaya gezmeye gittiğimiz bir gün annem bir atma türkü atmaya başlar. Ağzınız açık bir şekilde dinlersiniz. Bu dörtlükte o günden kalan bir alıntıdır. O yüzden telifi bizdedir. Ben kullanma iznini alarak telif haklarını aldım. :) :)

divider-3166173_960_720.png

 

Atma Türkü

Karaağaçtan tavarna,
Su çıkar mı tavana,
Allah akıl versin,
O külek kafana.

Ah yılan karayılan,
Dolan peşime dolan,
Sen insanlık etmedin,
Yazıklar sana ulan!

 

 

Başlıksız-11.png

Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim...
Desteklerinizi Eksik Etmeyin!
Yorum ve Görüşlerinizi Lütfen Yazınız.
Herkese Hayırlı ve Bol Kazançlar.
İyi Günler Dilerim.

ses.gif
Copyright © Dangerux 2017.Tüm Hakları Saklıdır.

Posted from my blog with SteemPress : https://dangerux.timeets.xyz/yayla-havasi-ve-atma-turku-cointurk-dortluk-projesi/
Sort:  


Tebrikler, @Treasureteam bugün @tryardim tarafından seçilen kaliteli yazıları oylayarak destekliyor.
Ayrıca sizlerde kürasyon izimize katılarak başlatmış olduğumuz Kürasyon izimize katılanları oylama etkinliğimizde bizden oy alabilirsiniz.
İyi geceler dileriz.

İlgili İçerik:
TreasureTeam Kürasyon İzine Katılanları Her Gün Ödüllendiriyor! #8

Teşekkürler

Çok güzel.

O dörtlükleri derlemeyi bir düşün bence.

derliyorum videolarıda var ama genelde kullandıgı bilinen şarkılar oluyor. Arada böyle cevherler çıkıyor. Onlarıda paylaşacagım inşallah ara ara. Tabi bende izinden gidiyorum benimde arada çıkıyor :) :) Yorum için çok teşekkür ederim.

Çok güzel bir olay ya.

Ah be Karadeniz ne yatar şu sinen de yüreğine sağlık :)

teşekkürler... bir ah çeker ve başlarsın içindekinleri dökmeye Karadeniz'de yoksa halimiz yamandı :)

Yurdumun her yeri ayrıdır, Karadeniz içini döker, 7 bölge içine döker :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 30 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkür Ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57340.70
ETH 3072.28
USDT 1.00
SBD 2.37