You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ben de dinlerdim lisede = Rap

in #tr6 years ago

Evet bende 3 4 ay öncesinde tanıdım kendisini oda barış özcan sayesinde gerçekten başarılı müzikleri var ve sadece rap kismi değil ne söylese yakışıyor. Ençok beğendiğim şarkısı Dünyadan alacaklarım var...

Sort:  

Son albümüne henüz gereken vakti ayıramadım :)

Uzun zamandır bildirim gelmedi yeni albüm mü çıkarmış?

İki üç ay falan oldu sanıyorum. Ben bildirim falan takip etmiyorum da birkaç sarkısını dinledim. Sendeki bilgiler daha sağlıklıdır :)

Internet cağındayız bilgiye hemen ulaşılıyor. O yüzden sizden fazlasını bilmiyorum diyebilirim :) :)

Çok bakmadım yazarken. Aşağıya bıraktığım tavsiyeler de çok yeni değil dikkat edersen :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69115.56
ETH 3736.98
USDT 1.00
SBD 3.66