You are viewing a single comment's thread from:

RE: Siz Sahilin Tadını Çıkartın Diye 5 Mükemmel Yer!

in #tr6 years ago

önerileriniz için teşekkürler inşallah bir gün gitmek nasip olur... devamını bekliyoruz.. güzelim Türkiye'miz 5 yerden ibaret değil sonucta :D

Sort:  

Bu sayı çok farklı yerlere çıkabilir ama ben bilgi sahibi olduğum ve güzel bulduğum yerleri sizinle paylaşmak istedim :))

Çok güzel yerler..

o zaman şöyle diyelim inşallah bu 5 yeri fazlalaştırırsınız... olsun böyle paylaşımlar güzeldir gitmeden bilgi sahibi olmuş oluyoruz ...

Teşekkür ederim yorumlarınız bana destek oluyor :)) Sizleri daha çok burada görmek istediğimi biliyorsunuz değil mi ^^

biliyorum ki melesef benimde böyle beklentilerim var ama siz daha şanslısınız ki böyle etkinlikler şuan daha fazla benim zamanında böylemiydi buraları hep dutluktu, dikenlikti kimse geçmiyordu... Ahh zaman olsa keşkede sabahtan akşama kadar böyle yorumlarda bulunsak... Hayat insanı işte başka uğraşlar ile mesgul ediyor...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61195.23
ETH 2975.65
USDT 1.00
SBD 2.47