Jumbo-T Hakkında Ki Düşüncelerim.

in #tr6 years ago

U5dtdf7bx55qfmd4C3MwUCu775dGhxr_1680x8400.png

Merhaba dostlar,

Bugün Jumbo-T hakkında ki yazıma hoşgeldiniz. Jumbo-T kullanıcılarına ne hissettirdiğini merak etmiş olmalı ki böyle bir etkinlik düzenlediler. Bende bunu kabul edip yazmaya karar verdim. Ben neredeyse başından beri onların yanındaydım. Çok iyi bir fikir ile kurulmuş bu projenin ileride kullanıcılarına çok iyi kazançlar bırakacağını şimdiden görüyorum. O yüzden bu projeyi sürdürdükleri için @sauronbey ve @ucmuharfli'ye canı gönülden bir teşekkürü borç biliyorum. Teşekkür ederim ve elinize, emeğinize sağlık....


Önerilerim:

  1. 3 Paket seçeneğiniz var. Bunlar; T1, T2 ve T3. Bence T1 şuanda gereksiz. T1 alternatifi zaten T3 onunla da günce 1 post oylanıyor. 1 sbd veren bence 2.5 sbd de verebilir. O yüzden bu paketlere daha alternatif bir şekilde ayarlanmasını öneriyorum.
  2. Önerim: Arada bir yarışma veya etkinlik düzenleseniz hiç fena olmaz. Sadece ücret karşılığı destek değil de biraz da ücretsiz destek sağlayarak daha çok üye kazanmış olursunuz gibime geliyor.
  3. Önerim: Günün yazısını seçerken galiba iş yoğunluğundan yetişemiyorsunuz veya atlanmış yazılar oluyor onun için bir küçük (3 kişilik) ekip kurulabilir. Onlar gün içerisinde tr tagını veya sizin belirleyeceğiniz bir tag da kaliteli yazı taraması yapabilir.

Gayet güzel bir projeniz var. Her ne olursa olsun sizin yanınızda olacağımı burdan bildiririm. Desteklerim de olacaktır. Ama şimdilik bir hedefim var ve hedefimi gerçekleştirene kadar herhangi bir etkinlik yapmayı düşünmüyorum.

Bu adresten Jumbo-T Steemit profiline ulaşabilirsiniz. Eğer üyelik işlemlerinin daha hızlı olmasını istiyorsanız. Bu adresten Discord kanalına katılarak @sauronbey veya @ucmuharfli yazarak üyeliğinizi daha tez aktif edebilirsiniz. Herhangi bir sorunda size detaylı bir şekilde yardım ediyorlar. Ben, ne zaman @sauronbey'e yazdımsa hepsine cevap verdi. Ve sorunumu halletti. Ona verdiğim rahatsızlıktan dolayı burdan da özür dilerim. :) :) Ve Teşekkür ederim...

Her destek Gelecekte Daha Fazla Oy Olarak Bize Geri Dönecektir. O Yüzden Desteklerinizi Lütfen Eksik Etmeyin!!!

Başarılarınızın Devamını Dilerim.


Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim...
Desteklerinizi Eksik Etmeyin!
Yorum ve Görüşlerinizi Lütfen Yazınız.
Herkese Hayırlı ve Bol Kazançlar.
İyi Günler Dilerim.

DQmU3efnwJZ9mbK28w66C8uKbLmSx3p25aAaEeXfoXVHKGC.png

Copyright © Dangerux 2017.Tüm Hakları Saklıdır.
Sort:  

Jumbota üye oldum olalı yazma isteğim daha da arttı çünkü oy sayısını fazla görmek veyazına puan gelmiş olması motivasyonu arttırıyor. 😃

Kesinlikle öyle kazancı 0 görmek insanı bir zaman sonra isteksiz hale getiriyor. Ama 0.1 olarak görmeesi bile yazma isteği dogruyor. Çoğu bırakan kişide zaten bu yüzden vazgeçiyor...

O zaman en güzel bot jumbot 😃

aynen öyle :) :) iyi ki varsın jumbot :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29