Yeni Projeye HazırlıksteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,

Steemit'e üye olalı tam 146 gün olmuş. Geriye dönüp baktığımda zamanımın çok güzel geçtiğini düşünüyorum. İyi insanlarla tanışmanın yanı sıra biraz da ek gelir elde etme fırsatı buldum. Zaman içerisinde kendimi geliştirdikçe Steemit'le ilgili düşüncelerim de çok değişti. 

İlk geldiğimde burayı sadece "yazı yazarak para kazanılan site" gözüyle gördüğümü inkar etmeyeceğim. Benimle aynı kuşaktan olan birkaç arkadaş vardı. Hepimiz içerikler üretip heyecanla küratör listelerine girmeyi beklerdik. Zaten sayımız çok fazla olmadığından birbirimize kısa sürede alıştık. Sonradan çoğu yazmaya ara verdi. Ara sıra uğradıklarını gördüğümde seviniyorum. 

Steemit bana inanılmaz huzur veriyor. Önceki yazılarımdan birinde çok kavgalı gürültülü ortamlarda geçen bir web geçmişim olduğunu yazmıştım. Burayı sevmemin başlıca nedeni pozitif ortamı. Bu sitede kimseyle önemli bir sorun yaşamadım. Bundan sonra yaşayacağımı da düşünmüyorum.

Yavaş yavaş küçük de olsa kendi projelerimi geliştirmeye başlamanın zamanı geldi de geçiyor bile. İlk başta bir projeyle başlayıp beta sürecine tabi tutmayı düşünüyorum. Başarılı olursa devam etmeyi olmazsa yeni alanlara yönelmeyi planlıyorum. Bu deneme yanılma sürecinin bana neler katacağını hiç bilmiyorum. Umarım insanlara faydalı projeler geliştirmeyi başarabilirim.

Projemle ilgili şimdilik daha fazla ipucu yok. Projenin konusunu sizin tahmin etmenizi istiyorum. Doğru tahmin eden kişiye veya kişilere projeyi açıkladığımda 10 SBD göndereceğim :) Herkesin bir tahmin hakkı var. Tahminlerinizi bu postun altına yorum olarak ekleyebilirsiniz.

Hoşça kalın

@damla

Sort:  

Eğitimini aldığınız bölüm ne bilmiyorum, tahmin de edemiyorum ama eğitimci bi yönünüz olduğunu düşünüyorum. Bence gelecek yazılar lisansınızın ürünü olan yazılar olacak. Hepsi bi yana da ben çok meraklandım, steemite yazı girmek için fırsat bulamasam dahi bu kararınızı takip etmek için gireceğim 😀😀 Sağlıcakla hanımefendi 😊

Burada gördüğümde mutlu olduğum kişilerden biri de sizsiniz. Umarım daha sık uğrama fırsatı bulursunuz :)

Üstüme alınmayı çok istemiştim o kısmı okurken, çok mutlu oldum şu an teşekkür ederim.. 😊😊

Bu proje tutar.. Az çok kulağıma geldi..

Yok bunu daha kimse bilmiyor :)

Projenizin ne olduğunu bilemiyorum, tahmin edemiyorum da. Sadece hayırlı olsun diyebiliyorum. İn şa Allah düşündüğünüz ve istediğiniz gibi çıkacak.

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim @andalucia :)

Rica ederim :)

merhaba, yazınızın ardından discordda yazdıklarınızı stalkladım. html seo ve sayfa düzeni hakkında uzunca bir paragraf yazmışsınız. içimdeki Sherlock yanılmıyorsa verimlilik arttırıcı bir yazılım oluşturarak bunu google 'a entegre ediceksiniz. Bir mini bot oluşturma ihtimaliniz de oldukça yüksek :)

şimdiden hayırlı olsun

Yorumunuz için teşekkür ederim. Bakalım tahmininiz doğru çıkacak mı :)

Bilemedim şimdi en son türkçe etiketler ile ilgili bir araştırma olunca sanki türkçe etiketlerle ilgili olabilir gibi geldi ama :D

Yorumunuz için ve bloguma uğradığınız için teşekkürler :)

Sağlıklı yaşam ile ilgili bir proje olmalı :)

Yorumunuz için teşekkürler :)

Kişisel gelişimle ilgili bir şeyler olabileceğini düşünüyorum :)

Teşekkür ederim @fetch . Konu güzel ama bakalım tutacak mı :)

Bakalım, merakla bekliyoruz ..

Takipteyim, faydalı birşeyler olacağına eminim : )

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63576.35
ETH 3066.39
USDT 1.00
SBD 3.80