Yeni Hesapları Destekleme Kampanyamız Sürüyor

in #tr7 years ago (edited)

Merhabalar herkese,

Steemit'e yeni gelen Türk topluluğu üyelerinin hesaplarını desteklemek amacıyla geçtiğimiz günlerde bir kampanya başlattık. Kampanya kapsamında 35 aktif üyenin hesabına toplam 2550 SP delegasyon gönderildi.

Delegasyon Gönderilen Aktif Üyelerin Listesi

@abdilkara
@ramazangoker
@thesky
@webcatan
@oliverbix
@Kad
@byn-yesilbag
@by-yesilbag
@omersurer
@emremutlu
@karakule03
@aykutpurde
@tarikhakan55
@the-world
@MuratTatar
@mevsuf
@Forkonti
@oktaymutlu
@musaa
@papakli
@dianna1
@rdvn
@ethemkibar
@emrebeyler
@revan746
@irfandemire2084
@physiotherapist
@habercitr
@mesafe
@mahmut
@ugurarslanboga
@otherwoman
@mahmutfirat
@ozanyaman
@hsyng

Yeni üyelerin hesaplarını güçlendirmeye devam edeceğiz. Kampanya kapsamında #tr tagi aktif üyelerine delegasyonlar devam edecektir. Aktif üyelerden yazılarında #tr tagini ilk sırada kullanmalarını, tr tag yazılarına yorum yazmalarını ve oy güçlerini çoğunlukla topluluk için kullanmalarını rica ediyoruz.


Kampanyayı bugüne kadar destekleyen sponsorlar:

@fetch @Necrosahin @damla @fakire1sadaka @myego13 @anadolu ( @sorucevap) @misalen @kalvas

Oy desteği verenler: @steemit-turkey ( @oendertuerk) @trbooster ( @keepcalmandread)

Sponsorlar olan arkadaşlara teşekkürler. Başka desteklemek isteyen varsa bana discord üzerinden yazabilir. Discord kanalımız


Ayrıca Türk topluluğundan desteklerini eksik etmedikleri için @eturnerx, @ausbitbank ve @aggroed'e teşekkürler.

Special thanks to @eturnerx, @ausbitbank and @aggroed for their support to our community.


@damla

Sort:  

Desteklerinizle kocaman bir aileyiz.

Destekleriniz için teşekkürler. Gücümün yettiği kadar yenileri ve tr tagını yorum oylama ile desteklemeye çalışıyorum. Hep beraber daha da büyüyeceğiz inşallah.

inşallah. birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için;)

Emeğiniz ve desteğiniz için teşekkürler. Bir sonraki listede yer almayı isterim :)

hmmm

Destekleri icin emegi gecen herkese cok tesekkurler. Delegasyon alan arkadaslar lutfen #tr tagindaki gunde en az 20 paylasimi oylayin ki kazanclar ve hesap gucleri herkesin artsin.

Bu arada dikkatimi cekti listede @by-yesilbag ile @byn-yesilbag'i ayirmayin alt alta yazin onlari :))))

ben elimden geldiğince tr tag olanları oylamaya çalışıyorum @omersurer kardeş

Yazılarımızda #tr tag ilk sıraya yazalım lütfen @farmerturkey

tamamdır @damla kardeş, ben zaten tr tag ını bütün paylaşımlarımda yazıyordum ama bundan sonra ilk sırada yazarım, insan bilmeyince öyle oluyor işte. bildirimleriniz için çok teşekkür ederim. Ben bu yüzden birlik olalım diyorum ben daha yeni üyeyim bilmediğim öğreneceğim daha çok şey var siz değerli arkadaşlarım bana gösterdikçe, söyledikçe öğreniyorum, bir kusur işlediysek affola ;)) sizleri seviyorum steem arkadaşlarım. Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için yaşasın türkiye steem;))

Teşekkür ederiz @omersurer sanırım uyarınızla tekrar bir araya getirilmişiz :)

keşke diğer... lerde senin gibi düşünse ama KEÇİ gönderiyotum
ædamla benm a.000 ımdana daha derli
@dmla

teşekkür ederim, bütün tr toplumuna, destek olan her kese.

Destekleriniz için Tesekkurler. Umarım yakında bende bu listeye gire bilirim

Bir dahaki dağıtım için aklımdasınız :)

Birlik beraberligimizi saglamak ve tr tag ini populer yapmak icin calisan cabalayan herkese tesekkurler.Delegasyon ödülü alan arkadaslari ve kendimi :)) tebrik ederim :)) insallah iyi seyler basaririz.

Beni unutmuşsunuz :))

unutmadım :) bir dahaki dağıtım için listeye aldım

Teşekkürler Şimdiden.. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56800.55
ETH 2331.69
USDT 1.00
SBD 2.34