Yeni Aktif Üyeler Listesi

in #tr6 years ago (edited)

Merhabalar,

Yeni gelen üyeleri destekleme kampanyası kapsamında 43 aktif üyeye toplamda 2900 SP delegasyon gönderilmiştir. Kampanyaya destek olan herkese katkılarından dolayı teşekkürler. Güncel listemiz aşağıdaki gibidir.

Delegasyon Gönderilen Aktif Üyelerin Listesi

@abdilkara
@alkmaar
@aykutpurde
@byn-yesilbag
@by-yesilbag
@dianna1
@dortkdortm
@emrebeyler
@emremutlu
@ethemkibar
@farmerturkey
@firatimo
@Forkonti
@habercitr
@hsyng
@irfandemire2084
@Kad
@karakule03
@mahmut
@mahmutfirat
@mesafe
@mevsuf
@MuratTatar
@musaa
@oktaymutlu
@oliverbix
@omersurer
@otherwoman
@ozanyaman
@papakli
@physiotherapist
@ramazangoker
@rdvn
@revan746
@reyha
@tarikhakan55
@thesky
@the-world
@tortug
@ugurarslanboga
@unforgettable
@webcatan
@zoltarian


Sponsorlar

Delegasyon kampanyasını destekleyenler: @fetch @necrosahin @damla @fakire1sadaka @myego13 @anadolu ( @sorucevap) @misalen @kalvas @by-yesilbag @rdvn

Oy desteği verenler: @steemit-turkey ( @oendertuerk) @trbooster ( @keepcalmandread) @tach ( @monomyth)


İletişim: Steemit Türkiye Discord

@damla

Sort:  

Destekleyenlere teşekkürler. Şimdilerde destek alanlar ilerde destekleyenler olacaktır. Topluluğumuz emin adımlarla büyümeye devam ediyor.

Merhaba. Su anda Steemvoter ve streemian'i deniyorum. Başarılı olursa %5-15 arası bir oy destegi de ben verebilecegim. Katkısı olan herkese teşekkür ederiz.

hala bu listede kalmak ne güzelmiş, tr tağına, emeyi keçen her kese teşekkürler.

Size ve destek olan bütün arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum. El ele hep birlikte büyücek Tr.

arkadaşları tebrik ediyorum ama ben yokmuşum :(

beni unutmuşsunuz :D ben niye yokum ki :S

Vay be biz yokuz!! sağlık olsun
Tebrikler

Yeni arkadaşlardan biri de benim :( desteklerinizi bekliyorum :)

))))))

Dii mi ama:)

öyle deyildir, zamanla olucağ

Mutlaka olacak .

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01