You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Advice hits 10x in less than 4 months / Tavsiyem 4 aydan kısa sürede 10x yaptırdı.

in #tr7 years ago (edited)

Ben bu tavsiyenizi kaçırmışım. O dönem bir arkadaştan daha duymuştum bu coini cryptocoinbatu olabilir belki. Pek coin almıyordum o yüzden vazgeçtim. Bundan sonraki tavsiyeleri kaçırmayayım en iyisi 😊

Sort:  

Benzer bir patlamayı gup dan bekliyoruz. Şuan yüklü miktarlarda onda yatırımı olan bir çok tanıdığım var.

Gup tamam bittrexte varmış. Çok süper hemen incelemeye başlıyorum. Teşekkürler 🙏😊

bittrexten bnt
liquide islem gören stox ve snm da takip ettiğim coinler bu arada.
Bnt ve stox uzun vade için tutuyorum. Snm suan 2k civarlarında 3-4k civarına geldiğinde satacağım.
Haricinde de takip ettiğim ve elimde olan 5-10 coin daha var ama kafanız cok karışmasın :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68362.52
ETH 3747.89
USDT 1.00
SBD 3.66