You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir kovboy hikâyesi #19 | Bite the Bullet

in #tr5 years ago (edited)

Kovboy kız geri gelmiş. Hoş gelmiş :) 6 ay olmuş mu gerçekten son kovboy yazısını yazalı. Hayretler içinde kaldım. Blockchainde zaman hızlı geçiyor.

İyi ki Trt2 yayına başlamış. Artık kovboy serisinin devamını her hafta bekleriz :)

Ekibe bakınca aklıma Agatha Christie romanlarındaki kişiler geldi. Birbirlerini tanımayan insanlar bir araya gelir ve teker teker ölmeye başlar. :) Keşke böyle olsaydı.

O halde bir seri daha lazım bize. Dedektif serisi :P

Film sen anlatınca çok sürükleyici geldi bana. Konusu güzelmiş. Meksikalının dişine ilkel kaplamanın yapıldığı sahne oldukça etkileyici olmalı.

Kate'in kahraman olmasını beklemiştim ya da istemiştim diyeyim yazının başında. Ne yazık ki duygularına yenik düştü sanırım. Ve kazananın senin de yazdığın gibi bekleyen adam olması daha adil olurmuş. Clayton ve arkadaşının kazanması çok güzel olmadı dediğin gibi.

Sen anlatınca güzel bu filmler. Ben de izlemeyeli çok oldu kovboy filmlerini. Umarım sayende tekrar merak edip izlemeye başlarım.

Ama sen böyle güzel anlatınca izlemiş kadar keyifli oluyor. Tekrar geri döndüğüne sevindim. Devamını merakla bekleyeceğim. Ellerine emeklerine sağlık.

Sort:  

Kovboy kız geri gelmiş. Hoş gelmiş :) 6 ay olmuş mu gerçekten son kovboy yazısını yazalı. Hayretler içinde kaldım. Blockchainde zaman hızlı geçiyor.

teşekkür ederim hoş buldum:) 💐
ben de inanamadım 6 ay olduğuna daha dün gibi geliyordu bana halbuki🤷‍♀️
zaman burada çok hızlı geçiyor..
evet Trt 2 sayesinde her pazar izlemeye devam ederim umarım ve yazmaya..

O halde bir seri daha lazım bize. Dedektif serisi :P

:)) güzel olurdu aslında aklımda gizemli konularla ilgili bi seri yazmak var en baştan beri ama cesaret edemedim galiba:D

anlatımı beğenmene sevindim, o anda ilkel şartlarda kaplama yaparak birinin acısını dindirdiler evet hepimiz rahat bi nefes aldık diyebilirim :)

Kate kalbinin sesini dinleyip doğru olduğunu düşündüğü şeyi yaptı yine de kahramancaydı.
Tabi Kate'in yarışı kazanmasını ben de isterdim ya da o bekleyen adamın hakkıydı..

tekrar izlemene vesile olacaksa çok sevinirim, teşekkür ederim bu güzel sözlerin için de 💕

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63572.52
ETH 3097.69
USDT 1.00
SBD 3.88