You are viewing a single comment's thread from:

RE: Grand Central Terminal - NYC - Yazı Dizisi Bölüm 1

in #tr6 years ago (edited)

Yine harika bir #gezi yazısı olmuş @steinhammer. Çok sevdiğim filmlerin orada çekildiği sürpriz oldu. Nesi var bu terminalin demiştim ama aşık olacak kadar varmış. Keşke tüm tembel yazarlar senin gibi olsaydı, ne güzel yazılar okurduk kimbilir. Bu aralar durum belli. Yokluktan gidip ispanyolların italyanların yazılarını okuyan küratörlerimiz bile var :)
Teşekkürler bu güzel yazı için. Devamını ve videoyu da şimdiden merak ettim.

Sort:  

Yokluktan gidip ispanyolların italyanların yazılarını okuyan küratörlerimiz bile var :)

haha napim:)) çok güzel yazmasalardı onlar da🙆‍♀️

bir de c-cubed haftalık yazılarına beğendiklerimi eklemişler mi diye bakmak, işsizliğin kaçıncı seviyesi oluyor acaba🤷‍♀️

:))

bir gün italyanlar seni kaçırırlarsa Steemit'te ikinci bir Truva savaşı çıkabilir diye endişeliyim. gerçi onlar yunanlılardı olsun, sonuçta Akdeniz halkları. başka bir endişem yok :))

:)) italyanlar mı daha iyi yazıyor ispanyollar mı seçim yapamıyorum, bir gün linklerin altına tik koyup kendimi ifşa edicem diye korkmuyor değilim:D

sen beni yalnız bırakmazsın, sana güveniyorum bir Truvalı Helen olmasak da :)

Helen de kimmiş sudefteri varken.
Tamam ben de gelirim seninle 😂

harikasın😗

Cok tesekkur ederim :) Bugun de bir tane bitirebilirsem guzel olur aslinda. Christmas arasina girmeden en azindan hikayeyi yarilamis oluruz diye dusunuyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68405.60
ETH 2641.39
USDT 1.00
SBD 2.69