You are viewing a single comment's thread from:

RE: Davete icabet, Yerli Borsa Yarışması (?)

in #tr6 years ago (edited)

Güzel fikir :)

Benim önerim: Yarışmayı @murattatar yapsın. Sponsorlar biraraya gelerek verebilecekleri ödülleri belirtsinler. Tek yarışma yapılsın.

Ben kendi adıma destek olurum, @tryardim topluluk hesabından da destek çıkmaya hazırız. Motive ekibinin de duyuru / katılım aşamasında ellerinden gelen yardımı yapacaklarına inanıyorum.

Sort:  

@damla senin desteğinin mihenk taşı gibi bir işlevi var, teşekkürler.

Rica ederim. Detay başlığına gelirim.

NoDiscord da olur :)

olacaksa bu şekilde olur. Public & ermeydanında güzel olur. Ne yapabiliyorsak deneyelim. Sınırlarımızı zorlayalım. yarışmanın öncüsü olmanda bir sakınca görmüyorum. Sonuç aynı yere varacağından vakit kaybetmeden hayata geçirelim.

Yarışma çapında steem> tl yolu izlenebilir.

Sponsorlar olaraksa, baskı kurmak istediğimiz 1-2 borsa belirlersek eğer, tl>steem yoluyla sponsor olarak işlem kanıtı yapmış ve baskı kurmuş olabiliriz.

Ben daha önce tl>steem dönerken kaybettiğim komisyonun ekran görüntülerini ulaştırmıştım. benzer sahneleri deneyebiliriz. Tüm topluluğu bu yarışmaya davet etmeni rica ediyorum abi. :)

Spam olmaması için, istatistik sunan servisler gibi, bi rapor sunacağım. Ve bu esnada konuya da değineceğim ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58635.35
ETH 3152.96
USDT 1.00
SBD 2.44