You are viewing a single comment's thread from:

RE: Help

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba @ierkose ,
Öncelikle sorduğun soruyu cevaplamak istiyorum; Steem blok zincirine gönderilen yazılar (1 oy aldıktan sonra) tamamen silinememekte. Buradaki üyelerin görmesini istemediğin yazılar varsa "Edit" tuşuna basarak "Silindi" veya "Deleted" yazarak yazıları editleyebilirsin. Ancak ilk kayıt edildiği hali her zaman blok zincirinde kalacak ve istenirse o haline ulaşılabilecek. Hesap kapatma işlemi yapılamamakta.

Konunun ne olduğunu bilmiyorum veya tam olarak anlamadım. Birileri seni istemeden üzdü sanırım. (yanlış anladıysam affola) Keşke olumsuz deneyimler yaşamamış olsaydın. Yardımcı olabileceğim veya yapabileceğim bir şey olursa bana her zaman yazabilirsin.

Sort:  

Çok teşekkürler sevgili @damla ..

Seni çok iyi anlıyorum. Benim de farklı duygularla yazdığım yazılar oldu. Üzgünken, öfkeliyken, fazla mutsuzken yazdığım yazılardı. Sonradan okuduğumda burada olmamalarına karar verip editledim. O tür yazıların varsa tabii sen de en doğal hakkın olarak onları editleme yoluna gidebilirsin. Hele okumaması gereken kişiden bahsetmişsin kesinlikle sana hak veriyorum.

Amaaaa burada bizler de varız. Tamamen gitmeni hiç istemeyiz. Bir süre sonra da olsa yeniden güzel yazılarına başlayacağını umarım. Ben de yoğunluktan bir süredir yazamıyorum. Ara vermek iyidir. Geri dönmek şartıyla 🌼

This comment is supported by $1.22 @tipU upvote funded by @hesap.pay :)
@tipU voting service guide | For investors.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59893.00
ETH 2414.92
USDT 1.00
SBD 2.43