Sort:  

Yazınız ve resileriniz çok güzel, arkadaşımıza katılıyorum ve bu postun anlamına bianen bir söz bırakıyorum.
"GönüI ne kahve ister, ne kahvehane, gönüI sohbet ister, kahve bahane."

hadi sohbet edelim :D abi naber :D nassıın

Yanlış mesajın altında sohbet ediyoruz gibi hissediyorum @by-yesilbag ama ne yapalım korkunun ecele faydası yoktur.
İyiyim sen nasılsın tiyatro nasıl gidiyor?

:D bak ben bunu da yeni gördüm :D şimdi damla gelip sizi sohbet hırgür kanalına alalım demez İNŞAALLAH :)))))))))))))))))))))))

Bence diyebilir. O kadar post varken niye buradasınız kaybolun diyebilir :)

bende türk kahvesi ile ilgili çok güzel bir türk kahvesi hazırlıyorum @damla hanım
lütfen beni de tebrik edermisiniz :)))))))))))))

Resmini eklede bizde tebrik edelim. Güzel yaptıysan ama :)

:D yapamamışım :D olmamış :D hatta o kadar yapamamışım ki :D çay olmuş :D ama güzel de olmuş ben de içtim 3 -5 - 12 bardak :D

3-5 bardak mı? Sabaha kadar ayaktasın ozaman desene :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60063.85
ETH 2313.06
USDT 1.00
SBD 2.46