You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konuk Yazar [Güzel İnsan @sahinadm]

in #tr5 years ago

@etasarim çok güzel anlatmışsın @sahinadm 'i. Ben daha güzel anlatırdım diyemem. Dersem de başıma gelecekleri biliyorum :)) Kendisini anlatmaya zaten kelimeler eksik kalır. Benim için çok ayrı yeri olan bir insan.

Steemit tarihçisi de olmuşum bu arada. Yeni konsept arıyordum ben de bu olabilir gibi sanki :) Hiçbir detay dikkatinden kaçmamış. Tebrik ederim. Çok başarılı bir yazı olmuş. Devamı gelir umarım :)

Sort:  

Anlatırdınız onda şüphem yok ama siz benim gibi atlamazsınız zaten, ince hesapların insanı :) Evet hocam ciddi ciddi tarihçimiz oldunuz.

Beğenmenize sevindim hocam, çok sevindim. Devamı gelmesin istiyorum ama ah ah...

Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. Sen de aynı şekilde benim için önemli bir insansın. :)

Devamı gelmesin istiyorum ama ah ah...

Bu yazıdan sonra kaçış yok @etasarim hepimizi yazmak borcundasın 😎

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62900.39
ETH 3357.78
USDT 1.00
SBD 2.47