You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #8: Maonx

in #tr5 years ago

Çok keyifli bir röportaj oldu @maonx. Teşekkür ederim. Mutlu yıllar dilerim tekrardan 🎂

İyi ki seni tanımışım. İyi ki aramızdasın güzel insan.

@avina Hayatımın tamamına yön veren çocukken annemin söylediği sözler oldu: "Biri senden yardım isterse ona sırtını dönme." Her anne kızına böyle şeyler söylemez biliyorum. Elimden geldiğinde yapmaya çalıştım ama bazen çok zorladığı oldu :)

Sort:  

Ben teşekkür ederim @damla. Sizinle röportaj yapmak benim için de çok keyifliydi. Siz de iyiki varsınız ve iyiki tanımışım sizi.

Annen çok yüce gönüllü bir insanmış ellerinden öperim...
Doğru yere yazmış olayım...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 68011.48
ETH 3275.77
USDT 1.00
SBD 2.64