@mack-bot'un Türk Topluluğuna Tanıtımı

in #tr7 years ago (edited)

@mack-bot Nedir?

@mack-bot'un şu anda tek amacı, belirlenen çiftlik hesaplarında yazı veya yorum yayınlandıktan hemen sonra downvote atarak bir işarete yer vermektir. Bot şu anda masaüstü bilgisayarlarımdan birinde lokal olarak çalışıyor ancak önümüzdeki birkaç hafta içinde sorunsuz çalışabilmesi için botlarımın ve scriptlerimin taşınacağı bir VPS kiraladım.

@mack-bot şu anda hem gönderilere hem de yorumlara cevap olarak yorumlar bırakıyor ve önümüzdeki 14 gün boyunca bu şekilde devam edecek. Daha sonra sadece blok zincirine gereksiz spam eklenmesini önlemek için downvote uygulayacak. Listemde 14.500'den fazla hesaba sahibim ve içlerinde yanlışlıkla yer alan bir veya ikisini buldum. Sorunlu hesapların bir parçası olmayan herkesin hesabını gözden geçirmek ve listemden kaldırmak için benimle iletişime geçmesini sağlamak istiyorum.

Bu bot @spaminator'a ve topluluğa nasıl katkı sağlayabilir?

Downvote'un itibar puanı, yazı veya yorumlar üzerinde gerçek ağırlık veya etkisi bulunmamakla birlikte, aktif sorunlu hesapları tanımlamaya hizmet eder. @spaminator hesabı ise @mack-bot'un downvote atmasından 6 gün sonra bekleyen ödüllerin kaldırılması amacıyla daha ağır bir downvote uygulaması için bunu kullanacaktır.

Tüm topluluk projeleri ve botlar hem @cheetah hem de @mack-bot'un oylarını izlemeye ayarlıdır. Botlarınıza kod ekleyerek bu iki hesabın flaglerini kontrol edebilir ve çiftlik hesaplarının kazanmasını önleyebilirsiniz. @minnowbooster her iki botu takip eden ilk topluluk projesidir.

Witness #59

Witness oyunuzu buradan verebilirsiniz.

Güncel Projeler: @steemcleaners | @spaminator


Bu yazı @steemcleaners ekibinin yetkilendirmesi ile @damla tarafından Türkçeleştirilmiştir. Yazının orijinaline @mack-bot'un sahibi @patrice imzasıyla Introducing @mack-bot! bağlantısından ulaşılabilir.

Sort:  

Thank you for helping spread the word. In a couple of weeks the bot will stop commenting. I hope to remove any accounts accidentally caught up in our sweep by then.

Such a bot would be the end of annoying SPAM account holders. I am very happy to see it. I wish you success.

Spam yazı görmekten fenalık gelmişti gerçekten, mahalleli elinde downvote'la kovalamaya başlıyor desenize. :D @patrice'e hemen witness oyu atıyorum, bu çabasından dolayı...

Yerinde ve güzel bir uygulama olmuş. Herkesin eşit şekilde yararlandığı bir ortam olarak kalması steemit'i daha popüler yapacaktır.
Bilgilendirme için ayrıca teşekkürler.

aynı ip den acaba iki farklı hesap var sıkıntı yaşatırmı bizlere.
Malum biz evliyiz :) ve aynı evdeyiz. ve aynı interneti kullanıyoruz. bu bize bi sıkıntı oluştururmu acaba @damla

Kesinlikle sizin durumunuzdaki üyeler için sıkıntı yok :)

Bu olay daha ziyade çoklu fake/ bot hesaplar açıp spam yapan üyeleri ilgilendiriyor. Sizlerin gerçek mi gerçek üye olduğunuzu hepimiz biliyoruz.

Çiftlik hesapları nedir?

Birden fazla hesap açıp, bu hesaplardan otomatik olarak yazı, oy ve yorum atan, steemiti içerik çiftliğine dönüştürmeye çalışan hesaplar kastediliyor.

Bilgi için teşekkür ederim :)

internette olup olmaman beni bağlamaz. @necrosahin.. burada bir sürü online insan var onların sorumluluğu sen de ve sen ortada yoksun bu bir SUÇ. yazacağımı yazdım istersen git bir oku.... zamanınız daralıyor. buradanda uyarayım yazdıklarımı okumadığın belli.. ama benim değil yeni bağlanan birisinin bile nokta koymasına dikkat edeeceksiniz siziadam edeceğim... şimdi siktir git paylaşımımı oku @necroşahin

@driva has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

gülüm sen yarak yersin.. kalın ince uzun kısa... . ulan amcık..ya burayı adam gibi idare et yada siktir git.. oğlum bir daha SENİ ikaz etmeyeceğim. sen den evvelkileri ikaz etti adam oldular.. bak eksi bir e kadar indim. onlar yöneticiydi imdi sana sattılar bu işi ama ben hala buradayım..akıllı ol yeni gelenlerle ilgilen... yalaka yağlama takımın var onları zaten ben bitireceğim. sakın bana savaş açmaya kalkma bütün tr biter....ben sadece tr yi zengin et istiyotyorum..şartım şu yönetim kadrosu değişecek!
aksi halde gelecek flaglardan bnen sorum lu değilim...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63466.72
ETH 2683.95
USDT 1.00
SBD 2.80