Konsept Değişikliğine HazırlıksteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Hiç sosyal medya insanı değilimdir :) Hiçbir sosyal medya platformunda boy boy resimlerimi veya kişisel bilgilerimi paylaştığım bir hesabım yok. Tabii bu sosyal medyayı kullanmadığım anlamına gelmez. Tam tersi, bilinen ve bilinmeyen çoğu platformu oldukça aktif bir şekilde kullanıyorum, ama sadece iş amaçlı.

Son günlerde gerek steemit üzerinden gerekse discorddan bana ulaşan arkadaşlardan gelen talep, eleştiri ve istekleri göz önüne alarak konsept değişikliğine gitmeye karar verdim. Bundan sonra blogumda daha farklı yazılar yayınlayacağım. Gelen istekler arasında "kendinden daha çok bahsetmelisin" diyenler de oldu. Bu isteği de değerlendireceğim. Şimdilik anonim kalmayı sürdürmeye devam ederek bir taraftan da ara sıra kendi hayatımdan bazı detayları aktarabilirim diye düşünüyorum.

Tabii bu kendinden bahsetme meselesi benim için çok kolay olmayacak. Bugüne kadar çok sayıda websitem ve blogum oldu. Hiçbirinde de kendimden bahsetmedim. Genel olarak arama motoru üzerinden gelen kullanıcıya hitap eden içeriklere yer vermeye çalıştım. Yazılarım smo (sosyal medya optimizasyonu) üzerine değil daha ziyade seo (arama motoru optimizasyonu) kuralları dikkate alınarak hazırlandı.

Sosyal medya platformu niyetine en çok kullandığım platformlar webmaster forumları oldu. Hatırı sayılır bir forumda bir süre vbulletin panelinin tozunu yutarak adminlik bile yaptım. Bizim forumlarda kavga gürültü çok olur. x kullanıcısından şikayetçiyim, x kullanıcısı tarafından dolandırıldım tarzı başlıklar her gün görebileceğiniz olmazsa olmaz konular arasında. Huzursuz ortamlar anlayacağınız. Steemit'le kıyaslamak hiçbir şekilde mümkün değil.

Kendimi bildim bileli yazılımcılık, webmasterlık, seo eğitmenliği, alan adı brokerlığı, affiliate marketing ve benzeri işlerle uğraştım. Bunlardan bazılarını halen sürdürmekteyim. Okulunu okuduğum ve bir süre çalıştığım asıl mesleğim biraz farklı. Ondan da başka yazılarımda bahsederim sanırım. Hep kendimden bahsedip de sizleri sıkmak istemem.

Şimdilik bu kadar :)


@damla

Sort:  

Görüsümün bir önemi var mı bilmiyorum ama bu yeni konsept olayına sevindim. Çok farklı ve değerli yazıların geleceğini düşünüyorum. Kolay gelsin.

Geçenki kıyak için teşekkür edemediydim tam. @randowhale kullanmayı unutmamışım neyse ki ;)

Konsept mühim değil ya bence, mühim olan insanlık, yani bot olmasın yeter noktasındayım ben :D

hahaha. çok teşekkür ederim @misalen :)

Oh ya içim ferahladı ne yalan söyleyeyim meyve sebze sağlık falan hiç benlik şeyler değil. Mcdonalds , BurgerKing Kfc adamıyım ben tamamen destekliyorum bu yeni içerik değişikliğinizi :D

Very good post my brother @damla

Thanks @khairulmuammar. I prefer to be your sister :)

Hahaha :)))

lol be my brother 😭

ya damla hanım, ben Ahmet Maranki olduğunuzu düşünmeye başlamıştım. Lütfen konseptten çok uzaklaşmayın değerli bilgilere ihtiyacımız var.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by damla from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

great work done...nice post dear,i have followed and upvoted you,you will definitely follow me if you like technology...!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65527.96
ETH 3466.32
USDT 1.00
SBD 2.52