Sort:  

Allah rahmet eylesin

Sizi yeterince iyi tanımıyorum ama arkadaşların anlattıkları kadarıyla biraz tanıma fırsatı buldum.

Başınız sağolsun, çok üzüldüm.

Umarım en yakın zamanda sağlık konusundaki sıkıntılarınızdan da kurtulursunuz.

Başka söyleyecek bir şey bulamıyorum, Allah yardımcınız olsun.

Başınız sağolsun kardeşim.

Rabbim mekanını cennet eylesin.

Çektiğiniz sıkıntı ve üzüntülerin son bulması ve de yaşadığınız acı hürmetine, sizinde acilen toparlanıp sağlığınıza kavuşmanızı dilerim.

Allah'a emanet olun.

Başınız sağolsun, aileden birini kaybetmek çok büyük bir acı mekanı cennet olsun.
Umarım kısa süre içerisinde tekrar sağlığınıza kavuşursunuz.

Çok zor olsa gerek.. Başın sağ olsun. Çok üzüldüm :/

Sonsuza kadar sayılar var..

Aynı zamanda 2 ile 3 arasında mesela; 2.4 var, 2.5 var..
hatta 2.4 ile 2.5 arasında, 2.43 ve 2.485

İki uçtan kapalı olsa da aslında
2 ile 3 arasında da bir sonsuzluk var

Doğum ve Ölüm. Başı ve sonu belli..
Ama o ikisi arasına sonsuzları sığdırmak; sanırım insanın sevdikleriyle mümkün.. An'nın, Zaman'ın kıymetini bilebilsek keşke..

http://www.imdb.com/title/tt2582846/
sonsuzluklar.jpg

Başın sağolsun, sevdiğin birini kaybetmek gerçekten zor bir durum. Umarım en kısa sürede toparlar ve tüm sıkıntılarından kurtulursun.

başın sağolsun damla. aramıza dönmeni bekliyoruz.

damla hanım merhaba..
sizlerle tanışmadık ama sizin hakkınızda birçok güzel şey duydum..
başınız sağolsun babanızı kaybetmişsiniz..
gecenin en karanlık anı şafağa en yakın anıdır..
bu kadar sıkıntınızdan sonra sizede bahar doğacağına inanıyorum..

Başın sağolsun mekanı cennet olsun alışılması katlanılması zor bi durum. Seni çok iyi anlıyorum benimde falanca yakınım vefat etti şeylerine hiç girmeyeceğim. Seni anlayamam rahmetli babanızla aranızda olan bağıda anlayamam. Bunu sizden başka hiç kimse anlayamaz. Ne denir ki. Tekrardan başınız sağ olsun Allah rahmet eylesin.

Başınız sağ olsun. Kısa zamanda toparlanıp aramıza dönmen dileğiyle.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62763.51
ETH 2579.20
USDT 1.00
SBD 2.72