Arkadaşını Öner #2 Yarışmasının Sonuçları

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,

Düzenlemiş olduğum Arkadaşını Öner #2 yarışmasına katılan herkese tek tek teşekkür etmek istiyorum. Yarışmaya toplam 16 yarışmacı katıldı ve birbirinden güzel yazılar önerdiler. Seçim yapmak benim için hiç kolay olmadı. Yazılar güzel olduğu kadar önerilme nedenleri de çok mantıklıydı. Bu yüzden bayağı bir düşünmem gerekti. Ve @murattatar'ın "Kendi Steemit Oyveme Botumuzu Yapalım -2 isimli yazısını seçtim. Faydalı, eğitici ve öneren üyenin de belirttiği gibi çok emek verilmiş bir yazı. Artık biri gelip "oy verme botu nasıl yapılır" diye sorduğunda elimizde @murattatar sayesinde kaynak niteliğinde kullanabileceğimiz güzel bir yazımız var. Bunun için kendisine teşekkür ederim. Yazısına oy gönderildi.

@murattatar aramıza 46 gün önce katılan bir arkadaşımız. Ağırlıklı olarak kripto para, kodlama, steemit konularında güzel yazıları var. Takip etmenizi öneririm.

@murattatar'ı öneren üye @mevsuf ise önerisi kabul edildiği için 2 SBD ödül kazandı. Tebrik ederim. Ödülü cüzdanına gönderildi.

Geri kalan 15 yarışmacıya katılım gösterdiklerinden dolayı çok çok teşekkür ederim. Ufak bir miktar katılım ödülünü yarışmama katıldıkları için kendilerine gönderdim.

Katılımcılar:

@emrebeyler
@moorkedi
@omersurer
@serpilem
@dortkdortm
@by-yesilbag
@fetch
@byn-yesilbag
@alkmaar
@stmtazerbaijan
@birdelifurki
@aykutpurde
@habercitr
@mesafe
@the-world

Yeni bir Arkadaşını Öner yarışmasında görüşmek üzere :)


@damla

Sort:  

Kazanan arkadaşımızı ve seçtiği konuyu paylaştığı arkadaşımızda tebrik ediyorum

Tr etiketinin gelişimi için bu olaylara çok ihtiyaç duyulduğunu ilk günkü gibi desteklemekteyim.
Kazanan arkadaşları yürekten tebrik ederim.

Güzel yorumunuz için teşekkürler. Sonraki yarışmaya beklerim :)

Teşekkürler ödül için :) Güzel bir tercih olmuş, gerçekten kaliteli bir yazıydı, tebrikler @murattatar

@fetch teşekkür ederim!
Wallet'ta delege falan diyor, bununla ilgili sanırım.(?) Öyle ise bir de onun için teşekkür ederim :)

Delegasyon yarışmadan bağımsız olarak , hem yorum hem de paylaşımlarla aktif olduğunuz için verildi. Biz teşekkür ederiz topluluğumuza katkılarınızdan dolayı :)

Teşekkür ederim @fetch. Bir dahaki Arkadaşını öner yarışmasına da mutlaka beklerim :)

Tabii katılmaya çalışacağım. Daimi üyesiyim yarışmanızın. Sabırsızlıkla bekliyorum bir sonrakini :)

Damla Hanım çok teşekkürler. Benim önerimin seçilmesine çok mutlu oldum. Bu topluluğa çok emek veriyorsunuz. İnşallah emeklerinizin karşılığını maddi ve manevi siz de görürsünüz. Tekrar teşekkürler. Bu arada @murattatar kardeşim seni de tebrik ediyorum. Güzel yazılarının devamını diliyorum. Esen kalın. :)

@mevsuf Üstad beni/yazımı siz önermişsiniz sanırım.
Çok teşekkür ederim!

ezgif-3-841ccef667.gif
Görsel

Evet :) Kaliteli içerik ve katkılarınızdan dolayı ben teşekkür ederim. Zor bir işte emek sarfetmişsiniz, bu yüzden buna sizin uygun olacağınızı düşünmüştüm. Tekrar tebrikler. :)

Ben teşekkür ederim :)

Sonraki yarışmaya da bekliyorum.

Bir daha ki seferde bu listede bende olacağım ayağınızı denk alın :)

Şüphem yok bundan :)

Yarışmada kendimi görünce şaşırdım :)
Öncelikle yarışmayı düzenlediğin için ve layık gördüğün için Teşekkür ederim @damla.

Ben teşekkür ederim güzel yazınız için :)

Sıradaki yarışmaya da beklerim.

Teşekkür ederim @damla hanım ödül geldi teşekkürler 😀

Ben teşekkür ederim :)

Sonraki yarışmalara bekliyorum.

Tabiki 😀

Heyyyy @damla, i hope that you're doing fine,i would love to talk to you
keep up the good work!!

@cryptohustlin has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Where is the umbrela?

Rica ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63179.13
ETH 2573.33
USDT 1.00
SBD 2.72