Sort:  

nice work hy i am new on steemit please follow me& i will follow you & upvote me please thanks

My friend, a kind reminder here.
#tr tag is stand for Turkish.
However, no Turkish was detected in this article.
Please use wisely for your tag, thank you

koçum senin derdin ne? sizin TAG takıntınız ne..şerefsizlşk yapmayın sanki Tr tagını kullanan herkesi beğeniyormusunus yok. kabadayı olmayın . siker geçerim. burada bir paylaşım yapamassın...
EFElik edeceksen bana et bu garibana değil...

gülüm sen boyunu aşan işlere girme..@daghan a bulaşma @atli ustanın bir daha uyarmasına gerek kalmaz . beni karşında bulursun .. tabi i beni bulabilirsen ama ben seni bulurum ...bir daha uyarmayacağım..... Umarım net anlamışsındır.

gelsenize merserizeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

daghan bu içerik türkçe değil ki anlamadım .

@moorkedi sen bi kaybol hedefim olma olursan kim zarar görecek biliyorsun..

tamam sakin olun

yapma sen kimsin ki uyarı yapacaksın !

@steemiterturk uyarı yapar cezayı ben keserim @moorkedi .BİR DAHA ASLA ! Arkadaşlarıma sataşma.... sonuçlarına katlanırsın

daha yorumlarınızı okumak için Bir dünya caba sarf ediyorum az insan olunda ben fare kovalarken adam gibi durun surda

@ moorkedi hocam sen kusurlarına bakma lütfen tatsızlık olmasın.. ben onlarla konuşurum

yahu güzel güzel gecinelim surda dimi ne gerek var caz cuz yapmaya

hoca siz ömer sürer ile gelip eleştri yapınca olanlar oldu.. benim her paylaşımım 7-8 upvoit alıyor yorumlarda cabası bunu bana sağlayan @atli kim olduğunu bilmem ama sağ olsun buraya geldiğimden beri bana destek oldu.. benim kimse ile derdim yok. paylaşım yapıp beğeni almak için uğraşıyorum . beğenenlerden Allah razı olsun. benim yüzümden kimse kimse ile kötü olmasın

Hakan Adım Kimseye bulaşmam ben

birisi uyarı mı dedi......... @moorkedi attığın adıma dikkat et...@atli ustaya laf eden cevabını alır kardeşlerime benzemem. ASLA KARDEŞLERİMİ TEHDİT ETME

@moorkedi sen git fare kovala buradan uzak dur.arkadaşlarıma bulaşma

@atli @medusaofeye @daghan @medusaoflegend @medusaoftroya ULAN YAVSAKLAR GÖTÜNÜZ YERSE VERİN LAN CEP TELEFONUNUZU AGZINIZA SICARIM SIZIN

@atli from to @damla : olay burada başladı. bu iki dallama arkadaşıma gelip ukalalık etti. bir daha olmasın

ya arkadaşlar bir post yazdım darma duman ettiniz liütfen çıkın gigip kavganzı başka yerde edin rica ediyorum. kimsenin beğeniisne yada eleştirisine ihtiyacım yok

@omersurer ve @moorkedi (moor kedi sen git orjinal hesabınla gel ben o hesabına girersem pişman olursun) Türkiye burada cücük kafalılar bu dünya resmi değil mi . Türkiye dünya da değil mi

kızım illa benim mi gelmem gerek iki hıyarla baş edemiyorsun?

napsın başında köpeği olmayınca sahipsiz kaldı inek sürüsü

geldim kardeşim

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58484.86
ETH 3100.06
USDT 1.00
SBD 2.40