Sort:  

hayırdır gülüm hayır
@eser beğenisini sil.ve ceza olarak downwoit et


canım resmin burada kalmış bütün steem görsün mü resmini

canım senin yaşın kaç ?

yaşımın cezai ehliyeti yok KOÇ

benm bildiklerimi senin NİNEn bilir ancak

seninle @eser piçinin kurbanı oldun o benim arkadaşlarımı flagladı ben de seni.

bi siktir git kendi mevkilerinde kilerle uğraş. ya sana dediğimi yap ya bütün paylaşımlarında böyle olursun. seni kimse kurtaramaz.

hahaha :D yap bakalım , mahkemeye kadar gider iş böyle kurtulamazsın. yanlış kayaya tosladın koçum.

oo özür dilerim ... ne olur acı bana .. ben ettim sen etme

:)
buyur gülüm gidelim. şimdi İp numarandan adres bilgilerini çıkarıp hemen dava eden ben olacağım .17 yaşında olduğun için ebeveyninle (anne-baba) gitmen gerek dava açmaya.. ha nereye gideceğinide söyleyeyim bilişim suçları .. ama bu ortamda steemit te TR bilişim suçları o işe bakmıyor interpol hiç karışmıyor.senin bildiğini ben unuttum @atli abi gelmeden kaybol . o çitadan daha tehlikeli KURT bayrağa Hürmeten seni belki affeder. ama benden aracı olmamı isteme afetmesse

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58639.60
ETH 3167.30
USDT 1.00
SBD 2.43