@daghan

in #tr7 years ago

Steem -TR olarak acınacak haldeyiz.Şu an bütün dünya aynı konumda.Bir kriz var.Bunun da sebebi Steem bitcoin dush ve eteryum un önüne geçmek için çok kısa sürede birilerini zengin etti. Özellikle ülke temsilcileri Creatör ben onlar IRCOP diyorum . Dağıtılması için paralar gönderildi( kreatörün hesabına değilde onun bildirdiği hesaplara gönderildi).. sonrasın da ve öncesinde hatalar yapılmadı mı yapıldı.. yeni gelenler dışlandı. şu anda bile yeni katılan birinin sığına bilecek bir limanı bile yok.
Zengin olanlar zaten yeni gelenlerle ilgilenmiyor. zengin zengini beğeniyor. botlardan da parayı indiriyor.acemi fakir ne bot kullanabilir ne bot kullanmayı bilir.
zenginler: upvoitlerinizi kendiniz gibi zengin olanlara yönlendireceğinize fakirlere yönlendirin...Onlarda sizi beğenir...
ne yazdıklarına bakmayın. Hani bazıları şunu der : ADAM GİBİ BİR ŞEYLER YAZDA BEĞENEYİM....Kendisi ne yazdıysa?......
Benim görüşüm bu kusura bakmayın.. Bu yazıyı kendim için değil yeni gelenler için yazdım.

Sort:  

kim okudu bunu :)))

@necrosahin mi yada @ damla yada @fakire1sadaka mı umurlarında bile değilsiniz...hepsi kendi kesesini doldurmanın derdinde..

bu yazıyı bile görmezler
emin olun

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 54691.22
ETH 2323.26
USDT 1.00
SBD 2.12