You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tryardım Desteklenen İçerikler 3 Haziran 2018

in #tr6 years ago

Arkadaşlar 'teşekkür ederim, emeğinize sağlık vb.' yazmak yerine belirlenen ortak bir konuda fikirlerimizi sunup tartışabiliriz, hem daha eğlenceli hem de daha çok yorum atma şansına sahip oluruz :)

Bu sayede #tr etiketi daha da yukarılara çıkar ve kolay kolay düşmez sizin de aklınıza yattı mı? :))

Sort:  
Loading...

Benim felsefem önce yazı içeriğine yorum sonra emeğinize sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş 😊 şeklide.

Benim felsefem ise şu şekilde; eleştirilmesi gereken yer varsa öncelikle ona yer veriliyor, sonra yazarı koruyucu yönde bir yorum yapıyorum en sonunda ise yazarın emeğini kutlayıp ayrılıyorum :))

Hiç kimse eleştirilmezse, yapıtlarını daha güzel hale getiremez bence ^^

Tabiiki yapıcı yönde eleştiri çok önemli

Kesinlikle, eleştiri denilince hemen yıkıcı yönde anlaşılmasın, yapıcı yönde eleştiri de var :))

İşte olması gereken bakış açısı buydu bu akşam, bir daha ki sefere bunu tepeye alalım ve ona göre ilerleyelim. Aşağıda biri daha yazmış buna benzer bir şeyi. Teşekkürler ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65762.16
ETH 3485.95
USDT 1.00
SBD 2.50