@damla'nın suçu ne? [AÇIKLAMA]

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba,

Bir kaç gün önce geniş bir hesap listesi yayınlamış ve bu hesapların @damla'ya ait olduğunu iddia etmiştim.

Kendisi benimle iletişim kurdu ve konuyu konuştuk. Ona aynen aşağıdaki soruyu sordum.

O zaman dürüst bir açıklama yap ben de inanayım, gerekirse söylediklerin sadece burada kalır. O hesapların aynı gün açılmasına, aralarındaki transferlere, bir çoğunun kayıttan hemen sonra neredeyse aynı hesapları takip etmesine, senin hesabınla birlikte birçoğunun periyodik olarak neredeyse aynı günlerde sırayla çekim yapmış olmasına bir şey söyle ben de inanayım. Gerekirse özür de dilerim

O da cevapladı ve sonuç olarak o hesapların damla'ya ait olmadığına, kendisinin, spam, kopya içerik/plagiarism çalışmış hesaplarla ya da son report olayı ile bir ilgisi olmadığına ikna oldum. Aynı zamanda da büyük bir hata yaptığımın da farkına varmış oldum.

Evet bu noktada beni taşlayabilirsiniz

S1E15B_Ronnie_Anne_pretends_to_hate_Linc.gif source

Ne demişler, hatanın neresinden dönersen kârdır. Ben ikna oldum ama herkesin de durumu anlaması adına buradan da yazmak istedim; Evet ortada böyle bir hesap listesi var, bu hesapları bir kaç kişi kullanıyor. Damla, hareketlerini tasvip etmese de bu kişilerin bir kısmını tanıyor, isim vermedi ben de sormadım. damla hesabının bazı hesaplarla aynı gün açılmış olma durumu da yine tanıdık olma durumundan kaynaklanıyor. Aradaki SBD, STEEM ya da SP transferlerinin çoğu da damla'nın, hesabını kullanmadığı dönemlerde, gerekli keyi verdiği kişi ya da kişiler yapıyor...

Sonuç olarak bu büyük hatadan dolayı kendisinden özür diliyorum.

İlgili paylaşıma aşağıdaki bilgi eklenerek gerekli yerlerde düzenleme yapılmıştır.

EDIT: This post hast been edited because I realized that those accounts are not belong to @damla. Sorry for mistake!
DÜZENLEME: Yazı, listedeki hesapların @damla'ya ait olmadığına, kanaat getirildiğinden düzenlenmiştir. Kendisinden özür diliyorum.

Sort:  

Sayende gerçek dostlarımı tanıdım @curtaintwitcher. İnsan bu tür durumlara her gün düşmüyor ve gözlerinin açılması için böyle güzel bir fırsat yakalamış olmuyor.

Bana bu fırsatı verdiğin için teşekkür ederim 🙂

@damla

Yeterince değil üzgün
Üzülmesi gerekenler.

Gördüler yaşam nedir gördüler
Bir umuda yürüyenler ulu orta öldüler
En güzeli sevdiler
Gökyüzüne bakmayı ve hep yarına güldüler
Bize kalır kahır, bize kalır sevda birgün aynen
Yedi cihan sağır bugün kâr kalıcak zaten
Kıskanıcak matem, aldanma
Uykuların hain, düşlerimiz kardeş.

Hepimiz üzüldük @keepcalmandread

Karşısındaki insana değer vermeyen, hatasını anlamayan birisi özür dilemez. Yaşandı bitti. Ben affettim. Sizler de affedin 😇

Uzun uzun zaman önce sms oylaması yeni icat edildiğinde BBG diye bir program vardı, bir kaç insanı kameralı bir eve koyduktan bir süre sonra insanlar birbirine sarıyordu. Yok bulaşıkları ortada bıraktın, havlumu aldın filan diye. O yüzden pek de şeyapmamak lazım @damla. İnsanlar az çok böyle. Takma kafana ;)

@curtaintwitcher multi hesap oldu, oluyor, olacak. Bunu engellemenin bir yolu yok. Sen okumaktan keyif almıyorsan oy vermezsin, rahatsız ediyorsa engellersin. Emin ol benim de çok uyuz olduğum dönemler oldu. Ama elden gelen birşey yok bu konuda. 1 yıl kadar önce Steemit'te yazmaktan cidden keyif alırdım artık o kadar da emin değilim.

Cahillik mutluluktur.

bkz. curtaintwitcher

Hocam bu hareketiniz umarım insanlara genel bir örnek olur. Ben yanılmışım diyebilmek bu toplum için fazlasıyla zor. Fikirlerinin kafasında tekrar etmesi yüzünden karşısındakini dinleyemeyen insanlarla dolu bir toplumuz.

Bu hareketiniz umarım hata yapılabileceğini ve bunun telafi edilebilir bir şey olduğunu insanlara gösterir. Konuyla doğrudan ilgisi olmayan bir insan olarak ben yaklaşımız için tebrik ediyorum.

Geçmiş olsun efenim.

@damla benim yeni haberim oluyor. Seni tekrar buralarda görmek istiyoruz

Sen istiyorsan olur. Ama bana biraz zaman lazım 🙂

Ve kalpler 💕 kırıldığıyla kaldı.

Bu durum bize neyi öğretti. Biri hakkında karalama yapmadan önce ilk önce o kişi ile konuşulmalı, neyin ne olduğunu iyi anlamalı ve yargısız infaz yapmamalıyız. İnsani bir şekilde iletişim kurarak herşey çözülür.

@curtaintwitcher , özeleştiri mevzubahsi okeydir. Amaolay örgüsünü şahsımca eleştirmek istiyorum. Sözünü ettiğin gibi bir liste yayınlamadan önce ithamda bulunacağın kişiyle iletişime geçebirdin, o mudur değil midir diye. Steemit'in tr deki bilinirliği artmaya başlamadan önce var olan bir kullanıcı olan @damla , tr platformunda en informatif postları yayınlayan kullanıcılardandı. Ki bir çok kişide istifade etmiştir yazılarından. Ben neden gerildim böyle, çünkü keyifle takip ettiğim kaliteli bir yazarın steemitten uzaklaşma-sebepler-zincirine gayri ihtiyaride olsa katkı sağlanmış olması...

@damla 💐

Şu ana kadar tr topluluğuna maddi manevi en çok desteği @damla vermiştir, bir çoğumuzun steemit bilgisi yokken @damla bize rehber oldu, onun hakkında olmadık iftiralar ve lekeleme kampanyaları asla başarı göstermeyecektir. Herzaman @damla'nın yanında olacağım.....

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60385.11
ETH 2889.75
USDT 1.00
SBD 3.65