You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit.com ile Birlikte Kullandığım 8 Uygulama

in #tr6 years ago

merhaba öncelikle paylaşım için teşekkürler.size bir soru sormak istiyorum.ben smartsteem .com da oyumu satmak istiyorum.ayarları düzenleyip kaydettim ama alt kısımdaki authorize smartsteem kısmını aktiflestiremedim.acaba o kısım oy satmak için gerekli mi?bi kaç kez steemconnect ile giriş yaptım ve basarılı yazdı buna rağmen oradaki buton aktif olmuyor bir türlü yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

Sort:  

uzatıyorum kusura bakmayın bi sorum daha olacak oy sattıgınızı belirtmişşiniz acaba her zaman bu oy satımı gercekleşiyor mu yoksa birisi satın alırsa mı gerceklesiyor.eger her zaman oluyorsa güzel bi kzancı olabilir

Her zaman gerçekleşiyor. Oylama gücünüze bir alt limit koyuyorsunuz. Örneğin %90. Bunun üstüne çıktıkça oylama gücünüz otomatik alıyor.

çok teşekkür ediyorum çok sagolun

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 60756.34
ETH 3373.61
USDT 1.00
SBD 2.51